• april

*Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*

Första tråden var stängd för svar så jag startar snabbt en ny för oss smyckestokiga, alla är välkomna i denna tråd.

• Svar på tråden *Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*
  • april

Jag börjar då har varit borta ett tag hela familjen har legat med influensa hoppas jag inte han smitta er Ceen, sirlig och Nilane.

Men nu är jag tillbaks fortsätter att göra ringar som jag fick smak för när jag träffa er tjejer.

• Sirlig

Kanon april!

Nej, jag har inte blivit smittad än, så det var nog lugnt! Stackare! Ja, dina ringar var supersnygga! Jag måste ge mig på din teknik någon dag, när jag har hårdare metalltråd hemma. Det kommer nog gå aningen saktare för mig än det gjorde för dig, har jag en känsla av...

Nu är jag hos pärona i Gävle. Jag har med mig en pärllåda hit, så det har redan blivit ett halsband, två armband och ett par örhängen.

Snobben: Så du har bjudit på mig, skoj! Maila mig annars om du ser nåt jag har ute som du vill ha, så slipper du auktionera.

• Nillane

april:Bra iniativ (stavar fel idag)

• Nillane

april:Hoppas ni kryar på er.

Sirlig:Ja, du är ju så kreativ, det är bra. Det går lite trögt med mina auktioner, men det lossnar nog.

Var på Classe och tittatde på vågen, ska nog önska mig en sån i födelsedagspresent. Gillar ju att få lite "udda" grejer typ slipmaskin, *ha ha*

• april

Sitter och dricker kaffe för första gången på 3 dagar så gott! Får ingenting gjort här hemma idag sitter och skriver på hemsidan, och det ser ut som ett bombnedslag här men men.

Det ligger nog kvar imorn också vill ju hinna göra lite smycken också, men ska redigera lite bland mina tagna bilder först så det blir någon hemsida någon gång.

• Sirlig

Nillane: Nej, jag är inte kreativ, jag försöker bara undvika att plugga! Det tar ett tag innan man får bud på auktioner och särskilt om man inte har mycket ute. Det går nog bra ska du se!

april: Nej, jag får som vanligt inget plugg gjort! Spännande att få se hemsidan!

• Nillane

Sirlig:Hur gick mötet med handledaren?

• Nillane

Kan ingen komma och städa hos mig, får inte tummen ur*****??

• CEEN

hej tjejer! har det redan gått tre månader!
    Hoppas det är bra med alla!

jag sitter på praktiken och jobbar som ett svin.
    Har dock hunnit med lite smycken på kvällarna, har gjort ett så snyggt grönt armband (e.design stil ). Bild kommer snart !

vi hörs ha det bra KRAM!!!!!

• Nillane

CEEN:Jobbar som ett svin? Tat lungt

Svar på tråden *Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*