• april

*Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*

Första tråden var stängd för svar så jag startar snabbt en ny för oss smyckestokiga, alla är välkomna i denna tråd.

• Svar på tråden *Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*
  • april

Jag börjar då har varit borta ett tag hela familjen har legat med influensa hoppas jag inte han smitta er Ceen, sirlig och Nilane.

Men nu är jag tillbaks fortsätter att göra ringar som jag fick smak för när jag träffa er tjejer.

• april

Sitter och dricker kaffe för första gången på 3 dagar så gott! Får ingenting gjort här hemma idag sitter och skriver på hemsidan, och det ser ut som ett bombnedslag här men men.

Det ligger nog kvar imorn också vill ju hinna göra lite smycken också, men ska redigera lite bland mina tagna bilder först så det blir någon hemsida någon gång.

• april

Fy vad trött jag blir på det här med att ta bilder tog ca 15 bilder på olika smycken och bara 1 blev bra, vet inte vad jag gör för fel har provat med och utan blixt men man ser ju inte ens vad det är för färg på smyckena...

Får ladda kameran igen och pröva en gång till börjar undra om det är något fel på kameran, eller är det för att mina smycken glänser så mycket?

• april

Ja ska försöka ta kort igen när sonen sover sambon är på kurs så jag är ensam i kväll!

• april

Yes äntligen har jag fått det att funka med kameriet lyckades hitta den där blomman du prata om Ceen, det var det som var felet hade inte rätt inställning på kameran men oj vad många smycken jag har att ta kort på.

Har lagt in en del nya bilder i mitt galleri bland annat ringarna jag gjorde hemma hoss Sirlig.

• april

Tack Sirlig fast jag är inte super nöjd med halsbanden så de kommer jag ta om idag tycker de blev lite för mörka, men bilderna på ringarna tycker jag blev riktigt bra så fokuserade vill jag att de andra bilderna ska vara också.

Idag är sonen hemma han var dålig i magen igen igår och är det nu med så vi blir väll hemma här idag, just nu håller han på att röja ur alla kökslåder fast jag låte honom göra det så att jag får dricka mitt kaffe och skriva lite här!

• april

Sirlig tänkte ta mig en sväng till street i morgon ska försöka lev ljusen passar på att göra två flugor på smällen på en gång , synd att du är i Gävle.

• april

Sirlig: shopa loss hoss Carina köpte en del sötvattenpärlor hon har ju bra priser men jag är fortfarande intresserad av att komma och kolla lite mer på dina grejer. Vad tog du för en rad sötvattenpärlor?

• april

Hallå alla pärlare hoppas det är bra med er var på pärlshopen idag fy vad dyrt det var där, kan tillägga att jag inte köpte nått.

Är det någon som har kod till continenta abc koden funkar inte längre sen undrar jag om det är någon som skulle behöva handla nått, skulle vilja åka ditt och shopa men tror inte att jag behöver handla så mycket som för 1000:-.

Svar på tråden *Tråden för oss smyckestillverkare nr 2*