lillkorpen skrev 2010-12-04 01:34:20 följande:
Varför ska du fråga dem om deras sexliv alls, alla gör ju olika. Gay/straight/trans/bi osv osv, ingen är den andra lik. Men undrar man så undrar man, därför FL finns.
Undrar du om det alltid är samma person som "tar den i rumpan" eller så? Jag förstår inte riktigt. Vad gäller just det kan jag säga att det varierar, alla är som sagt olika. Hade en kompis som bara ville ta den, inte själv sätta på någon. Han skulle man ju då kunna kalla för "tjejen" i förhållandet. Sedan finns det folk som turas om, där båda "ger & tar" lika mycket. Precis som i många andra förhållanden, finns straighta killar som gillar att bli påsatta av sina tjejer också.
Hur det är med just dina kompisar vet nog bara de själva, och om det är viktigt för dig att veta vilka roller de har så får du ju fråga. Jag hade nog tyckt att det skulle kännas lite olustigt om någon kom och frågade mig hur jag gillar att bli påsatt, men alla är vi olika. Som jag nog sagt lite väl många gånger i det här inlägget.
Tack för svaret!
Nej, jag undrar såklart inte vilken av mina kompisar som "tar den i rumpan".
Det jag undrade var om en alltid är "tjej" och en alltid är "kille", inte vilken av dem som är vad liksom. Men man kan alltså blanda lite, så nu vet jag det, men lär sig något nytt varje dag :)