pixipixi skrev 2011-06-16 18:25:30 följande:
Välkommen syntaxX & villa villekulla!
Trådstartaren verkar inte vara med, men vi är andra som skriver i alla fall!
Jag tror att tråden stängs efter ett visst antal månader och då får man skapa en ny tråd.. Så var det i alla fall när jag var aktiv när jag var gravid för några år sen.. Jaja, det är nog inte än.
SyntaxX - Jobbigt att läkarna inte visste vad det var o.s.v. men skönt att det är löst nu. Hoppas allt går bra! Jag sökte för att jag ahde hjärtklappning första gången och då fick jag ta prover för sköldkörteln direkt + ekg. Så det var väldigt snabb-löst. Andra gången förstod jag ju att jag var sjuk igen eftersom symptomen kom tillbaka, så då behövde jag bara ringa och bad att få ta nya prover.
villa villekulla - Usch, det låter inget vidare! Och heelt sjukt att inte f-kassan vill ge dig sjukpenning! Du äter väl thacapzol nu? Hjälper det inte? Hoppas verkligen att du kan få en operationstid snart! (men värdena ska ju ha normaliserats av medicin innan man kan bli opererad, så det kanske inte bara handlar om operationstid?)
Tack!
Ja jag äter Thacapzol och det hjälper men det syns bara på mina värden men jag mår inget bättre av det. men de säger att det kan vara för att jag gick ett bra tag innan jag fick medicin och då tar det längre tid att bli bra även om värdena är bra.
Det känns som att de på Fk inte har någon kunskap om giftstruma för de läkare jag pratat med säger att det är en hemsk sjukdom och att de förstår att jag mår som jag gör även om de tror att jag har en depression parallelt med sjukdomen men jag åt medicin för depp innan de kom på att jag hade giftstruma och det hjälpte INTE något så jag fattar inte att de ff tror det. Ska försöka skriva ett brev till FK för att se om de kan ändra sitt kommande beslut. Fick brev om att de kommer neka mig sjukpenning om de inte får in mer info så jag försöker lösa det på bästa sätt men jag vet knappt hur jag ska göra...