Inlägg från: Anonym856196 |Visa alla inlägg
  • Anonym856196

Mandai.

Gabriel skrev 2012-11-13 08:09:00 följande:

Min flickvän är mandeisk, tack vore hennes fader, broder och hennes Ex vi får uppleva ett helvete i våra liv. Exet påstår att pappan planerar hedersmord på min flickvän pga att hon tar inte tillbaka honom eller vägrar gifta sig med annan mandean efter den underbara giftemålet där Exet söp, konstant bedrog henne och det förekomm både våld och misshandel i äktenskapet ...allt i heders namn så klart!

Vi kommer att gifta oss snart, tyvärr det medför en del risker för min flickvän, därför vi blir tvungna att lämna staden och lämna alla som står nära oss. Det är en väldigt svårt beslut, jag önskar att den här religionen och alla andra rasistiska religion skulle förbjudas i Sverige! Mandeismen är lika med rasismen, deras ideologi är äckligt och etiskt och moraliskt oförsvarbart. En stenålders sekt där tjernas mödomshinna kontrolleras noga men killarna får ha sex med andra tjejer och det är helt ok. Pga hotet vi får inte ha någon kontakt alls, det var en månad sedan vi såg varandra sist. Socialen har gömt henne och hennes dotter. Vi mår inte bra, har ingen aning hur det går att lösa det. Varför kan de inte lämna oss i fred? Varför kan inte Sverige kasta ut dessa hederskränkta idioter? Vad är det som gör oss vanliga människor mindre värda än en mandean? Jag älskar min flickvän av hela mitt hjärta och vi vill ha barn, må alla dessa rasister brinna i helvetet!!!

vet att det var länge sedan men våga bara säga så om min religion igen. Du vet inte vad jag kan göra. E du dum har du inte läst på om min religion. REligionen är den snällaste och fredligaste utav alla andra .Man får inte döda, ljuga osv. Blanda inte kultur och människor med religion
Svar på tråden Mandai.