• Duefigli

Mår illa. Helt sjukt.

Det är möjligt att detta postats här redan, men jag hittade det inte vid en snabb koll.

Klippet är från Dr Phil och visar en mammas sätt att uppfostra sin 7-årige son. Jag mår så illa, får ont i magen och vet knappt var jag ska ta vägen, Min spontana reaktion är att gå in till mina sovande barn och krama om dem och svära på att aldrig aldrig aldrog göra något liknande. 

Vet någon vad som hände sedan? Jag hittade lite info som tyder på att hon tog emot hjälp, men min farhåga är att lillkillen redan har fått rejäla skador. 

Nästan så att man bör varna för känsligt innehåll....

• Svar på tråden Mår illa. Helt sjukt.
  • sophiie

Vidrigt! Hoppas Dr Phil fick henne att tänka om! Pojken självkänsla måste ha varit helt ner i botten. Stackars pojke, undra vad hon utsatte sin dotter för också.. Vidrigt!

• Toppen9

Fy f*n vilket monster! Förstår inte hur man bara kan stå och filma nä'r någon behandlar ett barn så där!

• Sanda

Fy jämfört med det där är jag värsta hönsmamman!

• Duefigli
    Toppen9 skrev 2010-12-04 23:43:26 följande:
    Fy f*n vilket monster! Förstår inte hur man bara kan stå och filma nä'r någon behandlar ett barn så där!
    Tydligen dottern som filmat. Dr Phil betonar att hans kamerateam inte var med, isf hade någon ingripit.

Klippet är så vidrigt. Eftersom jag mår så dåligt av att se det kanske det är dumt att visa det för er alla, men det känns som att jag nästan måste ventliera det hela lite. Som en skräckupplevelse liksom.
  • Sanda

Det var hennes dotter som filmade, hon visste väl vad som skulle hända om hon sa ifrån

• isvinter
    Hennes dotter kanske går/gått igenom samma behandling...
  • sophiie
    Dottern kanske inte var så gammal och hon kanske hade en plan gällande videoklippet.. Att Dr Phil skulle se det, vilket han också gjorde
Svar på tråden Mår illa. Helt sjukt.