• MickeN1973

Fattiga är dummare?

Är det så att fattiga är dummare än oss andra, då de bevisligen inte klarar av att skaffa en god försörjning?

• Svar på tråden Fattiga är dummare?
  • Gentleman

Om du definerar dummare som obildade och avsaknad av vett och etikett så ja, fattigare är generellt dummare.

• Red Velvet

Jag vill ge dig ett lycka till med den här tråden.
    *Lutar mig tillbaka och inväntar debatt*

• giftfri

Vilket jävla påstående, vissa väljer att leva framför att jobba., själv har jag valt att sluta jobba, för att helt få äga min tid, då pengarna inte ger mig speciellt mycket.., vi har så det räcker iaf.

• Red Velvet
    giftfri skrev 2010-12-05 15:36:12 följande:
    Vilket jävla påstående, vissa väljer att leva framför att jobba., själv har jag valt att sluta jobba, för att helt få äga min tid, då pengarna inte ger mig speciellt mycket.., vi har så det räcker iaf.

Var får du pengar ifrån då? A-kassa, soc, bankkontot?
    Har du planerat att gå tillbaka till arbetslivet någon gång eller ska du äga din tid resten av livet?

(Kan inte kommentera ditt inlägg innan jag har lite vakgrundsinfo)
  • vivianne
    giftfri skrev 2010-12-05 15:36:12 följande:
    Om ni har så det räcker i alla fall är du ju knappast fattig!
  • Anova

Okej, jag är nog dum.. Jag är fattig för att jag är sjuk, och jag har blviit sjuk för att jag var för dum och inte sa stopp utan jobbade mig sjuk.
    Så, jag är dum. med det bjuder jag på (är annars högutbildad).

Svar på tråden Fattiga är dummare?