• Waersta

Vilken barnstol till köket?!

Judith behöver en barnstol till köket nu, grabbarna har haft min gamla tripp trapp, men den sjunger på sista refrängen.. Brio Grow är toksnygg www.lannamobler.se/website2/sv/barnstolar/brio-barnstol-brio-grow.php men är den värd pengarna?
    Ska vi köpa en ny tripp trapp? www.stokke.com/no-se/highchair/customize-your-tripp-trapp.aspx De är ju rätt snygga de med.. Eller finns det någon annan stol som är ännu snyggare och bättre?

• Svar på tråden Vilken barnstol till köket?!
  • krompa

Jag föredrar tripp trapp, de kan de ha länge och man kan välja en färg som passar bra in i möblemanget i köket.

• Maisie

Vi har Brio sit och är väldigt nöjda. Mycket snyggare än tripp trapp men lika justerbar(i mitt tycke smidigare än på tripp trappen) och inte så klumpig. Bygeln går att justera i djupled. Jag upplever den som mer stabil än tripp-trappen men det kanske beror på att vi har gamla ganska slitna sådana på mitt jobb. Vi har stol, bygel och dyna. Dynan är i tre delar så när vi tar bort bygeln så kommer en del av dynan också att tas bort. Kvar blir sittdynan och ryggstödsdynan, mjukt och skönt även är barnet har blivit lite större.

• sweran

vi haa en tripp trapp i köket o är supernöjda med den... snart dags förr lillasyster att överta den :)

har även en sån där liten man hänger på bordet för de tillfällen vi äter i vardagsrummet :D

• Waersta

Hm.. brio sit, de har jag inte tittar på. kanske måste göra det med.

Jag gillar tripp trappen annars..

Svar på tråden Vilken barnstol till köket?!