• Anonym (peaches)

Tips för att komma?

Jag har sjukt svårt att komma vid sex, har aldrig fått orgasm tillsammans med någon. Jag har inte brytt mig så mycket om det men har kk och det känns så tråkigt när vi har sex typ varje dag och han är den enda som kommer.

Har provat att han slickar mig, vi har kört typ alla ställningar som går osv. Och det är inte det att jag fokuserar på att jag ska komma för det har jag aldrig gjort, men nu börjar jag vilja få till det nån gång! Slappnar av jättebra med honom. Kommer hur lätt som helst på egen hand, tar typ 1 minut och har alltid varit så.

Tips, ni som vet? :)

• Svar på tråden Tips för att komma?
  • Anonym (Johanna)

försök att slappna av och stressa inte tänk inte negativa tankar om att "jag måste komma" för då tror jag att man spänner sig, har ni testat att rikta en vibrator mot klitoris när han är i dig?

Har det gått för dig när han har slickat och pullat dig?
    vissa tjejer måste ju bli stimulerade under sexandet...

• Anonym

Testa att spänna dig i stället för att slappna av. Håll benen (och rumpan) spända och så mycket ihop du kan i stället för att ha dem brett i sär. Gnugga dig mot honom, smek dig själv under samlaget. Be honom smeka dig medan ni knullar (spänn dig då också). 

• Anonym (peaches)
    Anonym (Johanna) skrev 2010-12-06 17:48:33 följande:

försök att slappna av och stressa inte tänk inte negativa tankar om att "jag måste komma" för då tror jag att man spänner sig, har ni testat att rikta en vibrator mot klitoris när han är i dig?

Har det gått för dig när han har slickat och pullat dig?
    vissa tjejer måste ju bli stimulerade under sexandet...

Okej, tack! Ska prova det :) Jag kommer inte när han slickar och pullar mig :/
  • Anonym (peaches)
    Anonym skrev 2010-12-06 17:49:00 följande:
    Testa att spänna dig i stället för att slappna av. Håll benen (och rumpan) spända och så mycket ihop du kan i stället för att ha dem brett i sär. Gnugga dig mot honom, smek dig själv under samlaget. Be honom smeka dig medan ni knullar (spänn dig då också). 

Det ska jag prova! Men det med benen menar du när vi ligger då eller när han slickar?
  • Anonym
    Anonym (peaches) skrev 2010-12-06 17:56:04 följande:
    Det ska jag prova! Men det med benen menar du när vi ligger då eller när han slickar?
    Både när ni ligger och när han slickar. Fast inte så tätt så att du krossar huvudet på den stackaren dårå.

Hoppas att det funkar för dig! Det funkar himla bra för mig.  
  • Anonym (peaches)
    Anonym skrev 2010-12-06 17:59:39 följande:
    Både när ni ligger och när han slickar. Fast inte så tätt så att du krossar huvudet på den stackaren dårå.

Hoppas att det funkar för dig! Det funkar himla bra för mig.  
    Haha nej precis :D Det tänkte jag också på. Det brukar faktiskt bli så att jag gör så när det blir jätteskönt, men då slutar jag just för att jag är rädd för det du sa, haha! Skrattande
  • Anonym
    Anonym (peaches) skrev 2010-12-06 18:01:08 följande:
    Haha nej precis :D Det tänkte jag också på. Det brukar faktiskt bli så att jag gör så när det blir jätteskönt, men då slutar jag just för att jag är rädd för det du sa, haha! Skrattande

Jag vet att de flesta säger att man ska slappna av, men se det funkar (nästan) aldrig (jo, om jag är enormt tänd och typ har kåtat upp mig under två dygn utan att komma) för mig. Tvärtom måste jag liksom både spänna mig och gärna också knipa. En bra ställning är missionären fast med mannens ben utanför ens egna, då kan man både få gnugg mot blygd/klitorisområdet samtidigt som man kan hålla benen spända. 

Samma när min man smeker mig (onanerar åt mig), då ligger jag också med benen tätt intill varandra och typ fötterna uppåtvinklade. Ser säkert kul ut men det bryr jag mig inte om, jag vill också komma och jag gör vad jag måste för att kunna göra det. 

Berätta sedan i tråden om det fungerade!
  • Anonym (peaches)
    Anonym skrev 2010-12-06 18:08:24 följande:

Jag vet att de flesta säger att man ska slappna av, men se det funkar (nästan) aldrig (jo, om jag är enormt tänd och typ har kåtat upp mig under två dygn utan att komma) för mig. Tvärtom måste jag liksom både spänna mig och gärna också knipa. En bra ställning är missionären fast med mannens ben utanför ens egna, då kan man både få gnugg mot blygd/klitorisområdet samtidigt som man kan hålla benen spända. 

Samma när min man smeker mig (onanerar åt mig), då ligger jag också med benen tätt intill varandra och typ fötterna uppåtvinklade. Ser säkert kul ut men det bryr jag mig inte om, jag vill också komma och jag gör vad jag måste för att kunna göra det. 

Berätta sedan i tråden om det fungerade!
    Alltså tack!! Hjärta
    Det funkade :D Trodde aldrig det skulle funka, men det gjorde det när han slickade mig, och då istället för att slappna av så spände jag mig och knep, och det var typ det skönaste jag varit med om, mycket bättre än att komma själv ju!

Så nu har jag bara kvar att lära mig komma när vi ligger också! Men tack så mycket för dina tips! Kyss
  • Jennywise

På apoteket finns en vibratorring som man trär på snoppen som kostar typ en hundring, väl värt pengarna! Den kom på tal under en tjejkväll en gång och det visade sig att samtliga närvarande hade testat den med mycket gott orgasm-resultat.:) Så köp en sån och jag kan nästan garantera att du kommer!

• Anonym (avis!)

Nä, nu blev jag bara avis. Är höggravid och min man vill inte ha sex med mig för han är rädd att skada mig eller barnet. Suck...
    Har dessutom jättesvårt att komma med "bara mannen" så jag brukar ta med någon leksak. Som tur är så tycker han att det är helt ok (eller mer än ok, han brukar fråga efter den själv om inte jag tar fram den). Jag älskar att ha sex med honom och jag tycker han är en underbar älskare, men jag verkar bara inte kunna det (alltid haft problemet). Kan inte ens få migsjälv att komma utan leksaker...

MEN!!

Ska fanimig prova med att spänna mig om vi någonsin har sex igen (känns lite hopplöst just nu).

Tack för tipset

• Anonym (peaches)
    Anonym (avis!) skrev 2010-12-14 02:00:55 följande:
    Nä, nu blev jag bara avis. Är höggravid och min man vill inte ha sex med mig för han är rädd att skada mig eller barnet. Suck...
    Har dessutom jättesvårt att komma med "bara mannen" så jag brukar ta med någon leksak. Som tur är så tycker han att det är helt ok (eller mer än ok, han brukar fråga efter den själv om inte jag tar fram den). Jag älskar att ha sex med honom och jag tycker han är en underbar älskare, men jag verkar bara inte kunna det (alltid haft problemet). Kan inte ens få migsjälv att komma utan leksaker...

MEN!!

Ska fanimig prova med att spänna mig om vi någonsin har sex igen (känns lite hopplöst just nu).

Tack för tipset
    Jaa, prova det! Skrattande jag trodde aldrig jag skulle komma med nån annan, men när jag provade att spänna mig så gick det jättefort, funkade hur bra som helst! Prova att spänna dig när du gör på dig själv också, som att du ska hålla in nåt! Vet inte riktigt hur jag ska förklara men ungefär som man gör vanliga knipövningar. Och det att han inte vill ha sex med dig låter ju som att det bara är för att han är omtänksam Glad Lycka till!
  • Anonym

jag kunde aldrig få orgasm med en partner innan jag träffade min nuvarande man, lättaste sättet brukar var då jag ligger på honom (han är i mig) vi ligger raklånga båda två då gnuggar sig liksom könen mot varandra. Och jag drar mig upp och ner hela tiden och då kommer jag alltid...lr ja inte nu, är gravid och min mage är tyvärr ivägen...Då jag onanerar själv så gnider jag mig mot en sprayflaska som är inlindad i en kudde...ger mig också alltid orgasm

• Anonym
    SEXLEKSAKER säger jag bara! Fixa en klitorisvibrator, nån mindre o smidig modell som du kan hålla mot klitoris under sexet. Det brukar göra susen för musen!

• Anonym (avis!)
    Anonym (peaches) skrev 2010-12-14 02:04:54 följande:
    Jaa, prova det! Skrattande jag trodde aldrig jag skulle komma med nån annan, men när jag provade att spänna mig så gick det jättefort, funkade hur bra som helst! Prova att spänna dig när du gör på dig själv också, som att du ska hålla in nåt! Vet inte riktigt hur jag ska förklara men ungefär som man gör vanliga knipövningar. Och det att han inte vill ha sex med dig låter ju som att det bara är för att han är omtänksam Glad Lycka till!
    Jag har kommit genom penetration två gånger i hela mitt liv och det var dom allra allra första två gångerna jag hade sex över huvudtaget. Så jag vet att det bör kunna gå men det har jag ändå gett upp för länge sen. Men mja, ska ändå prova det här. Vem vet
    Att få migsjälv att komma utan något som vibrerar har aldrig någonsin hänt.
    Anonym skrev 2010-12-14 12:05:02 följande:
    SEXLEKSAKER säger jag bara! Fixa en klitorisvibrator, nån mindre o smidig modell som du kan hålla mot klitoris under sexet. Det brukar göra susen för musen!
    Japp, jag har min lilla "böna". Älskar den!!
    Och jag är riktigt glad att min man tycker om den också. Han tycker tom att det känns skönt på honom själv när jag använder den.
    Jag är alltså inte särskild ledsen över att jag har så svårt för att komma utan hjälpmedel eftersom jag får "mitt" ändå men det vore ju kul NÅGON gång.
  • Uppfylldönskan

Använd en fingervibrator :)
    Vi köpte en sån penisring med en delfin på som har en liten vibrator i sig, men tyckte delfinen var så världelös så drog ut vibratorn och använder den (den är liten som en druva så lätt att hålla i och komma åt i varje ställning, den har t.o.m. kontroll så man kan styra hastigheten på vibratorn själv :)

• Anonym (peaches)
    Uppfylldönskan skrev 2010-12-14 19:49:10 följande:
    Använd en fingervibrator :)
    Vi köpte en sån penisring med en delfin på som har en liten vibrator i sig, men tyckte delfinen var så världelös så drog ut vibratorn och använder den (den är liten som en druva så lätt att hålla i och komma åt i varje ställning, den har t.o.m. kontroll så man kan styra hastigheten på vibratorn själv :)
    Vill typ inte använda leksaker och vibratorer, tycker inte det är fel att andra använder det men jag blir typ avtänd av det på nåt sätt, har aldrig kommit med hjälp av nåt vibrerande heller..
  • Anonym (avis!)
    Anonym (peaches) skrev 2010-12-14 20:37:46 följande:
    Vill typ inte använda leksaker och vibratorer, tycker inte det är fel att andra använder det men jag blir typ avtänd av det på nåt sätt, har aldrig kommit med hjälp av nåt vibrerande heller..
    Ja, det hade mitt ex också. Det höll inte länge kan jag säga. Jag kan inte komma med bara penetration så jag sa att han då väl fick använda tungan lite längre och "kåta upp mig" lite mer i förväg (förspel, uh??). Så fick jag kommentaren om tungan: Det är faktiskt en muskel som kan bli trött.
    Då snackar jag alltså om 5 minuter för honom. Haft killar som höll på i över en timme!!

Men han fick ju sitt, ingen tvekan, men att anstränga sig lite för mig eller "tillåta" leksaker, det var ju för mycket jobb.

Dumpade honom ganska så fort.

Missförstå mig rätt, vill han verkligen inte använda leksaker, så är det en sak men att inte vilja anstränga sig för att kompensera...

Justja, en kommentar han hade var att ett av hans ex helt enkelt inte KUNDE komma. Hon KUNDE inte. Så dom hade sex, man det var bara han som kom då. Stackars liten, hoppas hon fick en riktigt karl efter honom...
  • Anonym (horny)

Smek dig själv till orgasm när han tittar på. Dels ser han hur du gör, dels gör hjärnan kopplingar mellan orgasmen och honom, för mycket sitter i huvudet. Sen kan ni exprimentera med att du börjar att smeka och han tar "slutklämmen" eller tvärtom. Sen är det bara att fortsätta att exprimentera utifrån det.

Så lyckades jag få en orgasm med min man till slut.

• Anonym (peaches)
    Anonym (horny) skrev 2010-12-14 23:32:39 följande:
    Smek dig själv till orgasm när han tittar på. Dels ser han hur du gör, dels gör hjärnan kopplingar mellan orgasmen och honom, för mycket sitter i huvudet. Sen kan ni exprimentera med att du börjar att smeka och han tar "slutklämmen" eller tvärtom. Sen är det bara att fortsätta att exprimentera utifrån det.

Så lyckades jag få en orgasm med min man till slut.
    Ja! Så har jag också tänkt :D Ska prova det också men nu fick jag ju till det tillslut! :) Han är så sjukt bra på att slicka, men det tog ett tag och tillslut kom jag :D
Svar på tråden Tips för att komma?