• Anonym

Tips för att komma?

Testa att spänna dig i stället för att slappna av. Håll benen (och rumpan) spända och så mycket ihop du kan i stället för att ha dem brett i sär. Gnugga dig mot honom, smek dig själv under samlaget. Be honom smeka dig medan ni knullar (spänn dig då också). 

• Anonym
    Anonym (peaches) skrev 2010-12-06 17:56:04 följande:
    Det ska jag prova! Men det med benen menar du när vi ligger då eller när han slickar?
    Både när ni ligger och när han slickar. Fast inte så tätt så att du krossar huvudet på den stackaren dårå.

Hoppas att det funkar för dig! Det funkar himla bra för mig.  
  • Anonym
    Anonym (peaches) skrev 2010-12-06 18:01:08 följande:
    Haha nej precis :D Det tänkte jag också på. Det brukar faktiskt bli så att jag gör så när det blir jätteskönt, men då slutar jag just för att jag är rädd för det du sa, haha! Skrattande

Jag vet att de flesta säger att man ska slappna av, men se det funkar (nästan) aldrig (jo, om jag är enormt tänd och typ har kåtat upp mig under två dygn utan att komma) för mig. Tvärtom måste jag liksom både spänna mig och gärna också knipa. En bra ställning är missionären fast med mannens ben utanför ens egna, då kan man både få gnugg mot blygd/klitorisområdet samtidigt som man kan hålla benen spända. 

Samma när min man smeker mig (onanerar åt mig), då ligger jag också med benen tätt intill varandra och typ fötterna uppåtvinklade. Ser säkert kul ut men det bryr jag mig inte om, jag vill också komma och jag gör vad jag måste för att kunna göra det. 

Berätta sedan i tråden om det fungerade!
  • Anonym

jag kunde aldrig få orgasm med en partner innan jag träffade min nuvarande man, lättaste sättet brukar var då jag ligger på honom (han är i mig) vi ligger raklånga båda två då gnuggar sig liksom könen mot varandra. Och jag drar mig upp och ner hela tiden och då kommer jag alltid...lr ja inte nu, är gravid och min mage är tyvärr ivägen...Då jag onanerar själv så gnider jag mig mot en sprayflaska som är inlindad i en kudde...ger mig också alltid orgasm

• Anonym
    SEXLEKSAKER säger jag bara! Fixa en klitorisvibrator, nån mindre o smidig modell som du kan hålla mot klitoris under sexet. Det brukar göra susen för musen!

Svar på tråden Tips för att komma?