Han har blod i urin, svider när han kissar, illaluktande urin. orolig!!
Han upptäckte för nån vecka sedan att det kom lite blod när han kissade, men sedan har han inte sett något mer. Men han har lämnat urinprov på vc som visade att det fanns blod, och de visste inte vad det berodde på.
Det svider när han kissar. Han har en brännande känsla. Urinet luktar illa nu också. De har uteslutit klamydia och urinvägsinfektion.
Kan detta bero på att han för ca 7 år sedan när han var full tog massor av tabletter, bland annat starka hjärtmediciner (han mådde väldigt dåligt då, ville avsluta allt) han tog alla tabletter han hittade, men märkte inte av något då, han vaknade som vanligt morgonen efter. Kan det ha förstört hans lever och njurar? Är så sjukt orolig. Han är 28 år. Han har också haft ont i ena pungkulan under en längre tid, han har haft en cysta där innan tror jag.
Han ska till urolog nästa vecka, men kände att jag behövde ventilera mig här lite.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-07 13:48
Pratade med honom nu och fick lite mer info. Han har ont i buk och rygg, och på båda sidorna vid njurarna. Får ibland svettattacker. Blev inte mindre orolig nu =(