Min 4 månaders sover inte..
Jag har stora problem med min 4 månaders bebis. Det är mitt första barn och jag känner mig jätteorolig för honom.
Han sover alldeles för lite per dygn. Har vi tur så kommer han upp i 10 timmars sömn i genomsnitt på ett dygn. Han vill inte sova själv om dagarna, han sover endast i min famn. Han har varit så sen han var 2½ månad. Det tär på mig också då jag inte kan göra så mycket om dagarna. Bara sitta med honom i famnen. Jag har försökt att lägga bort honom men då vaknar han bara. Alla som jag känner säger att jag redan skämt bort honom.....
Men den senaste tiden vill han inte sova alls om dagarna. Jag har provat ALLT.
Nätterna har han alltid strulat på. Det är inte många nätter han sover mer än 4 timmar i sträck, sen vaknar han oavsett tid och han är inte ens hungrig. Han vaknar bara av sig själv... Han sover i sin egna säng så jag vet inte vad han vaknar av...
Det leder till att jag aldrig får nån nattsömn alls nästan. Jag känner mig som ett vrak...
Alla andra mammor i min föräldrargrupp säger att deras små sover hela nätterna, massor om dagarna och somnar själv i deras sängar till natten...
Vad har jag gjort fel?
Tack på förhand!!!