Elektroniska ciggaretter!
Hej!
Jag undrar om det finns någon här som prövat dom nya elektroniska ciggaretterna
som man laddar via USB ingången??
Hur fungerade dom?
Smakade dom rök?
Farliga om man är gravid??
Tacksam för svar!
Hej!
Jag undrar om det finns någon här som prövat dom nya elektroniska ciggaretterna
som man laddar via USB ingången??
Hur fungerade dom?
Smakade dom rök?
Farliga om man är gravid??
Tacksam för svar!
Jag har smakat dom EN gång. Faktiskt helt ok. Och visst smakade de nikotin, det var bara att röka på som vanligt. Dock skulle jag inte använda dom, lika lite som dom atrapper man säljer på apoteket. Det uppehåller BÅDE nikotinberoende och att ha nåt mellan fingrarna att pyssla med. Då blir man ju aldrig av med skiten. Om de är ok för gravida har jag dock inte en aning om, men där finns ju ingen tjära eller nåt annat farligt. Men jag vet inte.
Jag har provat. Tycker det smakar helt okej, och känns jättebra. Det finns INGET nikotin i, då det inte är lagligt att sälja sådana med nikotin i i Sverige. Jag har inte kommit till rökslut, men det beror på att jag just nu inte riktigt har viljan utan bara gör halvhjärtade försök. Det står även i bruksanvisningen att de inte är till för att användas som nikotinavvänjning, men att det mycket väl kan fungera. Om man är som jag, och gärna vill ha något att hålla i handen så är det bara att köra.
Röken som kommer är bara vattenånga och lite smak, inget annat. Bara att köra!
Så dom är helt ofarliga för mig och barnet???
Hörrni.. Hur sätter man i smaken i filtret..?? Hahaha
Jag kan inte svara på om de är HELT ofarliga, men det står i alla fall i bruksanvisningen att röken som kommer enbart är vattenånga, så det borde inte vara någon fara tycker jag. Skriv till företaget och fråga kanske?
Hur man sätter smaken i filtret... Jaaa jag vet inte, haha. Som man gör när man gör mentholcigaretter kanske? Fråga 118100!
Hur tolkar ni detta svar!
Hmm, jag tycker mest det låter som de avsäger sig allt ansvar... Jag vet faktiskt inte, kan inte föreställa mig hur ånga skulle kunna vara skadligt, men det är helt upp till dig. Du får ta ett beslut!
Vad tyckte du då? Något du rekomenderar?
Fick nytt svar idag:
Vad tyckte du då? Något du rekomenderar?
Vart hittar man sådanna?