Vad kostar det att ligga på BB?
Någon som bor i Västerbotten som vet vad det kostar för pappan att stanna på BB inom detta landsting? Vet att det kostar 80kr för mamman, men hittar ingen info nånstans om pappan.
Någon som bor i Västerbotten som vet vad det kostar för pappan att stanna på BB inom detta landsting? Vet att det kostar 80kr för mamman, men hittar ingen info nånstans om pappan.
Vi fick betala lika mycket. Bor dock inte på samma ställe som du.
Kostade de föe mamman o ligga inne?? här gör de inte de, är bara för pappan se kostar o ja jag kommer inte ihåg nu helt säkert men mellan 100kr- 150kr tror jag de kosta här i alla fall..
jag tror det kostar 200kr natten här i västerås..
Kan bara svara för umeå. Det kostar som du sa 80 kr för mamman. Tyvärr så har ju ume inget familje BB utan om man har tur och det finns enkelrum så borde väl pappan få stanna men annars har dom bara 2 salar och 4 salar. Tror inte pappan betalar nåt om han stannar över. Isåfall bara för fika kan jag tänka. Har hört att de prioroterar snittade och mammor med komplikationer till enkelsalarna och det är ju helt i sin ordning. Synd att dom la ner Videung på patienthotellet.
I Skellefteå kostade det 80kr per natt för mamman och inget för pappan, men då får inte han heller någon mat.
I Östersund kostar det 80 kr för mamman och 180 för pappan.
Är du säker på att det inte kostar något för mamman, Norrbotten?
I Eskilstuna kostar det 80 kr/natt för mamman (som hon kan ta på faktura)
Och 200 kr/natt för pappan (som han måste betala kontant innan man åker hem)
Kan tillägga att i Örnsköldsvik så kostar det 80kr/natt för mamma. Pappa vet jag inte då vi inte har någon
Ja där jag ska föda kostar de då inget va jag vet har försökt o lus läsa deras sida o ja pappret man får i sin mapp om va man ska ha med sig o så.. ska kolla en gån till men som jag har läst mig till innan så är det bara för pappan de kostar, fast då måste man ha me egna blöjor här....