• Anonym (Pungskvättan)

Tjejen vill alltid att jag kommer i musen.

Tjejen vill alltid att jag kommer i musen trots att vi inte försöker bli föräldrar nu.
    Hon säger att det är så skönt när det blir kladdigt i trosorna efter sexet, men för egen del skulle jag vilja spruta nån annanstans nån gång, men det får jag inte.

Tycker ni tjejer att det är skönt att era killar kommer i musen? 

• Svar på tråden Tjejen vill alltid att jag kommer i musen.
  • Anonym (P)

nej, föredrar hellre på magen eller brösten, då ser man ju mannen också, lite mer hett ;D

• mammipammi

Hon kanske vill slippa kladdet...

Vissa människor är bortom all räddning
  • Anonym (tänk på din tjej)
    Anonym (Pungskvättan) skrev 2010-12-07 19:08:12 följande:
    Tjejen vill alltid att jag kommer i musen trots att vi inte försöker bli föräldrar nu.
    Hon säger att det är så skönt när det blir kladdigt i trosorna efter sexet, men för egen del skulle jag vilja spruta nån annanstans nån gång, men det får jag inte.

Tycker ni tjejer att det är skönt att era killar kommer i musen? 
    men hallå.. det spelar väl ingen roll vad andra tjejer tycker?

Om din tjej gillar det så gör hon ju det. Men sex handlar ju om att ge och att ta,
    så fråga henne om det inte skulle vara okej nån enda gång att spruta nån annan stans?
    Kanske om ni har sex i duschen så hon kan duscha av sig kladdet direkt, om det är det hon inte gillar?
  • Anonym (3)

Absolut bästa stället är i musen för mig. Man känner liksom vibrationer och ryckningar... 

• tompatiger

Haha - du går "all-in" varje gång :)
    Som av en slump tror jag att hon är gravid snart :)

• Anonym

I musen! Läckert att känna det rinna ur en.

• klurifax

I fittan, älskar när det kommer, när det rinner ur mig och när det blir kladdigt i trosorna efteråt.

• Anonym (E)

Har ingen större betydelse egentligen men sambon sprutar alltid in i mig då jag använder någon form av preventivmedel eller när vi planerar barn.

Innan jag börja med preventivmedel för ett par år sen så spruta han på magen. Det är helt okej, men jag tar det absolut inte i håret eller i munnen!

• ramsylina

jag föredrar om han kommer i musen, mest för att man slipper kladdet efteråt samt att det är mysigt att ligga kvar tätt ihop och pusta ut efteråt. kommer han på kroppen vill man ju liksom gå o tvätta av sig relativt snabbt för jag tycker det är obehagligt och kallt när det börjar rinna, men kommer han i så kan han ligga kvar med kuken inne i och man kan bara mysa en stund, det är det klart bästa för min del. men vad jag gillar eller inte gillar hjälper ju förståss inte dig...

har ni pratat om det hela? det verkar ju vara det enklaste sättet att få reda på vad hon tycker? om hon föredrar att ha det på ett sätt och du på ett annat så är väl det bästa att man diskuterar saken så att båda inser vad den andre vill - så får ni kompromissa... Det är ju inte så att hon är den som måste bestämma var du ska komma varje gång (däremot har hon väl iof rätt att bestämma var du inte får komma om det involverar henne, men det är en annan diskussion)

Svar på tråden Tjejen vill alltid att jag kommer i musen.