Inlägg från: Anonym (adhd Aspie dubbel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (adhd Aspie dubbel)

ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen

Hej! En fråga. Hur många av er medicinerar inte. Vad gör ni i stället. Jag har adhd och Asberger. Medicinerar inte. Får för kraftiga biverkningar och har prövat många. Inget fungerar. Men kör i stället stenhård fysisk träning för att fungera. Vore tacksam för mer tips..;)

Hej! En fråga. Hur många av er medicinerar inte. Vad gör ni i stället. Jag har adhd och Asberger. Medicinerar inte. Får för kraftiga biverkningar och har prövat många. Inget fungerar. Men kör i stället stenhård fysisk träning för att fungera. Vore tacksam för mer tips..;)

Känner mig ledsen över vad mina inpulser ställer till med. Direkt när en inpuls kommer. Reagerar jag och handlar där efter. Vill stypa min adhd. Har prövat en mängd olika mediciner. Men inget har fungerat för mig. Fått kraftiga biverkningar och hudutslag. Men måste finna ett sätt att dämpa då det hela förstör mitt liv. Min familj vet om allt. Men det förstår ändå inte vad det innebär. De tror jag hittar på. Men så är inte fallet alls. Vill ju inget annat änn hantera situationen. Är ledsen som tusan.

En fråga! Hur fungerar era relationer? Jag har en super fin man. Men min adhd ställer också till det och förstör fast jag inte vill. När tankar och inpulser kommer. Hur gör ni?

Svar på tråden ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen