Inlägg från: Anonym (Studenten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Studenten)

ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen

Hej!
    Jag studerar till arbetsterapeut på Örebro Universitet och gör min c-uppsats om ADHD och arbete. Därför söker jag personer med diagnosen ADHD, mellan 18-45 år, har över 1 års arbetserfarenhet och har haft ett arbete de senaste 2 åren att fylla i en enkät, som tar cirka 5 minuter. Detta är en pilotstudie vilket är en första provstudie som görs i en mindre skala än en fullvärdig studie. Ni är anonyma!

https://docs.google.com/forms/d/1dR5orMyWkrAcwYyJvPIfpwYxkKiWJE44Au3vmTdqrCc/viewform?c=0&w=1

Tack på förhand!
    Mathias

• Anonym (Studenten)
    HäckHäxan skrev 2015-10-15 21:38:01 följande:
    Kan jag dela den länken på fb i adhd grupperna där? För där finns massor av människor som passar in på vad du söker?
    Hej!
    Tack för din ide! Jag ska själv lägga ut denna länk i en grupp på Facebook på måndag (Nya ADHD Sverige) tror jag att den hette. Den största gruppen med medlemmar (ADHD Sverige) står jag i kö på för att få bli medlem i eftersom dom bara tar in 5000 platser.
    Varför jag lägger ut länken här innan Facebook är för att jag och min kurskamrat gör en liten pilotstudie innan måndagen. Vi vill att några som passar in som deltagare här skulle kunna svara så vi ser att allt fungerar.

Så svaret på din fråga :) Om du själv eller någon i din omgivning passar in som deltagare får du gärna skicka ut enkäten till den personen. Du får väldigt gärna lägga denna enkät på måndag efter att jag har gett klartecken. Med enkäten måste även text i fritext finnas med och ett informationsbrev. Men det skulle vara väldigt snällt om du ville hjälpa till med det.

MVH
    Mathias
  • Anonym (Studenten)
    HäckHäxan skrev 2015-10-16 00:09:02 följande:
    Jag hade mailat admin på nya adhd Sverige först. De är ytterst speciella och det menar jag inte på ett helt bra sätt. Samma sak med adhd Sverige rena jävla gestapo admins där inne. Helt galna. Då är nog nya adhd bättre och har mildare regelverk och är inte så känsliga på just den punkten utan med drama queens och överkänsliga till och från.

Adhd Sverige får man inte diskutera mat eller länka till bloggar inte ens om bloggen handlar om just adhd. Väldigt märkliga människor. Det går liksom inte att diskutera fördelarna för vissa med adhd och lchf mat eller sockerfri kost osv.

Men behöver du hjälp på måndag så får du hojta så kan jag ta upp frågan där inne. Iaf det finns väldigt många med adhd som jobbar och en bunt av dessa är vänner till mig privat.

Med vänlig hälsning, Ia
    Tack för ditt svar, jag mailar dig privat. Tack för informationen, jag har själv mailat Nya ADHD Sverige men jag har inte fått något svar än från någon admin tyvärr. Jag och min kurskamrat vill verkligen göra en bra studie för att skapa ny kunskap om arbete och adhd.
    MVH
    Mathias
  • Anonym (Studenten)
    HäckHäxan skrev 2015-10-16 00:09:02 följande:
    Jag hade mailat admin på nya adhd Sverige först. De är ytterst speciella och det menar jag inte på ett helt bra sätt. Samma sak med adhd Sverige rena jävla gestapo admins där inne. Helt galna. Då är nog nya adhd bättre och har mildare regelverk och är inte så känsliga på just den punkten utan med drama queens och överkänsliga till och från.

Adhd Sverige får man inte diskutera mat eller länka till bloggar inte ens om bloggen handlar om just adhd. Väldigt märkliga människor. Det går liksom inte att diskutera fördelarna för vissa med adhd och lchf mat eller sockerfri kost osv.

Men behöver du hjälp på måndag så får du hojta så kan jag ta upp frågan där inne. Iaf det finns väldigt många med adhd som jobbar och en bunt av dessa är vänner till mig privat.

Med vänlig hälsning, Ia
    Jag skrev till dig privat här om dagen. Juag hoppas du kan svara där eller skicka mig ett meddelande om du kunde hjälpa mig och min kurskamrat idag.
    MVH
    Mathias
Svar på tråden ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen