Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen

Fick/kunde du fylla i mobilleverantör? skulle se om mitt nummer stöds av detta, men den hittade inte listan på vilka leverentörer som funkar? kanske ett tillfälligt fel, får prova senare igen

• Anonym (hmm)

skitgrejer, jag ger upp, orkar inte tjafsa med datorn, får prova en annan dag

• Anonym (hmm)

jag har tele2

Hahahaha jag kanske har portat min telefon??
    så då måste man vänta några!! veckor innan man försöker på nytt

• Anonym (hmm)
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-16 15:35:17 följande:

Kan vi borde ta diskussiner om påsklämmor och luktpennor här istället? Och lämna plats för nykomlingar i symtomtråden? Vad tror ni?

ja, jo det är kanske vettigt, men det är mera drag där så det drar lite mer dit. Men vi kan väl försöka
  • Anonym (hmm)

jag har en fåtölj i sovrummet som bara är till för detta efter många års kläder på golvet

• Anonym (hmm)
    strulmaja skrev 2011-01-16 21:45:45 följande:
    inte läsa heller... fan
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-16 21:43:10 följande:
    Jaha, var köper man en sån stege?
    Köpte min på Åhléns men tror bolagret har (finns hemsida) och säkerligen fler ställen.  
    ahhh var det här du va, misstänkte att det var nått sånt, krånglar lite där överhuvudtaget verkar det som...vi kanske har tjötat sönder hela skiten
  • Anonym (hmm)
    strulmaja skrev 2011-01-16 21:55:13 följande:
    Jag vet inte. Det senaste inlägget jag ser är från 5 timmar sen. Försöker jag skriva något blir det error och try again. Kan inte heller läsa det ni skriver men kan se att det postas inlägg. Vad som står i dom sen ser jag inte. Ingen aning om vad problemt är men jag är galet frustrerad Demon
    det var samma här, men jag klickade try again å det funkade. Men sen kom det upp att nån skrivit och då var det ett inlägg som var 1 månad sen :-O

Grr nu är kl 22, min sovtid, jag vill inte....är inte trött än....MEN rutiner,rutiner,rutiner,rutiner
    hörs i morgon tjejer, ha det gôtt
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-17 16:13:34 följande:

Är jag ensam här? Cool

Inte nu
  • Anonym (hmm)

hehe ska precis lämna över datorn till dotra *vill iiiinte*

• Anonym (hmm)
    Anonym (virrpanna) skrev 2011-01-17 18:54:27 följande:
    Någon skrev om att hur man gör med kläder som är använda en dag men ändå inte redo för tvättmaskinen. Har exakt samma problem... har också problem med var man ska göra av all SKIT som finns i hemmet. Någon som har nåt bra tips? Har så otroligt oorganiserat hemma och man blir bara frustrerad... plockar man i ett hörn är det genast kalabalamba i ett annat hörn osv...
    Jag gjorde som så att efter många års sparande av ALLT så slängde jag massor av saker, vissa kartonger som jag inte ens visste vad som var i (har ångest fortfarande över vad som var i)
    Packade ner fullt med prydnadsaker, nu blev det nästan för tomt, men jag var så trött på röran
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-17 19:42:48 följande:
    Åhh, jag drömmer om att göra exakt så! Men är rädd att ångra mig sen.. Men jag har blivit bättre på att slänga grejer faktiskt! Och ge saker till insamling! Jag har t.o.m sålt några grejer på Tradera Glad
    Ja det var jättesvårt, men hade tänkt på det länge och så har jag ju en hemma hosare som stod brevid och hjälpte mig, så då var jag ju tvungen att visa mig duktig hahaha men visst det är massor jag ångrar, men det kanske släpper med tiden, eller så kommer jag aldrig att glömma, men men gjort är gjort :))
    Jag sålde en del på tradera förr, men köpte nog mer än vad jag sålde så jag gick back ändå, mitt x tyckte det var vansinnigt men jag försökte släta över det genom att jag sålde ju liiite i allafall
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-20 20:13:32 följande:
    Jag tycker progrmmet är bra! Är det någon fler som testat?

Fast breven kommer lite väl ofta tycker jag, det skulle räcka med ett per vecka..
    ja, jag gick med där, å började nog få brev i måndags, men jag såg det som skräppost (hade glömt att jag anmält mig) å raderade utan att läsa :( men jag var inne i går igen och gjorde en ny anmälan så nu hoppas jag att jag kommer i håg det på måndag då :D
    Hur verkar det? är det typ övningar man ska göra? svara på fråger?
  • Anonym (hmm)

ja, jag tror jag skymtade nått som var från ifocus, men tog det som skräp :( jaja bättre lycka nästa gång haha

• Anonym (hmm)

hehe i dag får jag vara anonym igen efter en månads tid

Inte för att jag vet varför jag ska vara anonym, men men

• Anonym (hmm)

Åh jösses Amalia.. vad roligt att se att denna tråden fortfarande lever vidare! Hela 7 år sen jag skrev här första gången, en evighet sen.

Hoppas ni fortsätter å håller liv i denna och stöttar varann ????

Svar på tråden ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen