För två år sedan funderade jag på att stanna eller gå.
Vad hände?
Jag var här på forumet en del och letade svar och olika nyanser av att se till problemet att dela en flerbarnsfamilj.
Nu i efterhand kan jag bara se att det är det bästa som hänt.
Jag var oerhört trött och irriterad hela tiden på min dåvarande sambo. Vi hade tagit det bästa av varann coh det fanns för mycket gräl coh missrespekt kvar tyvärr. Sexlivet gick på tråklåga. alltid samma, bra men tråååkigt.
Fina nöjda barn coh ordnat liv, ändå kunde vi inte vara lyckliga ihop.
Nu har jag lämnat , köpt ett eget boende. Klarar mig själv. Har hittat en underbar kontakt som har fått mig att blomstra extra mycket. Jag var så nöjd och lycklig ett halvår efter separationen. Kände att jag levde och klarade mig bra!
Sexlivet strålar och han har fått mig att släppa hämningar jag inte någonsin trott jag kunde lämna därhän.
Ett enastående sexliv coh min lust är gigantisk. Är han borta tillfredsställer jag mig själv. Det var åratal sen sist det hände trots att jag gillar sex..
Så gå inte för länge i dåliga förhållanden. Det finns ett underbart liv därute för just dig.
Går det att reparera så själklart ska man göra det,.
Hoppas ni inte missförstår mig.
kram alla ni som funderar fram och tillbaka...jag vet hur det är och är så lycklig att det är över nu.