MammaBecca skrev 2010-12-10 17:55:36 följande:
Ni killar är bra konstiga! ;)
Det där kliet kan man ju ha som kvinna också. Samt känslan av att behöva göra sig av det.
Fast som tjej är det otroligt svårt att sätta sig in i det där med att ni skulle explodera, typ, om ni inte fick göra er av med det där trycket.
Fast jag känner ju en del som jobbar inom försvarsmakten och är på utlandstjänster. För dem är det ju i princip omöljigt att vara så privata att de kan onanera. De har sagt att de kan få utlösning i sömnen, men ingen av dem har upplevt den där känslan av att explodera. Jag tror att dem liksom stänger av den biten.
Så det kanske är annorlunda för män som inte behöver stänga av... vad vet jag.
Som tjej kan man ju med lätthet gå ett halvår utan sex, utan att känna att man skall explodera. Fast det är ju när man har varit singel förstås.. nu när man är gift hade jag inte klarat mig särskilt länge utan sex.
Det är inte så dramatiskt som det låter.
Det känns egentligen bara om man tänker på det.
Tydligast blir det om man jämför känslan strax efter en utlösning med hur det kändes tidigare under dagen.
Vad som händer om jag går helt utan sex i ett halvår vet jag inte. Viss har jag varit utan flickvän i perioder men efter någon vecka har jag alltid tagit saken i egna händer