• Snoopy1974

    Vårt barn sover här hemma

    Det är helt otroligt och går inte att beskriva med ord men vår lille son har precis somnat efter förmiddagens bus.
    Och det bästa av allt är att han är hemma Hjärta efter 11 års barnlängtan.


    ?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Vårt barn sover här hemma
  • Ethi

    Då härligt! Och obegripligt, förstår jag Jag tycker fortfarande att det är obegripligt att vi fått våra... Som just nu sitter i badet, småpratar med varandra och leker

  • Marie IE B

    Härligt, det tog 11 år även för oss och även att vi haft lilla A hos oss i drygt 1 år nu kan jag inte fatta att hon verkligen är här och att hon är vår.

  • Nimbus

    Jag minns känslan så väl när vi kommit hem med vår son och vi ÄNTLIGEN fick lägga honom i vår säng! Det var helt fantastiskt och man kände verkligen att NU ÄR HAN HÄR!!!
    Det var en otrolig lättnad och glädje att nu vara en hel familj .
    Nu har vi haft honom hos oss i snart 7 månader, och så klart är vi stolta föräldrar som då och då får nypa oss i armen när vi ser detta charmtroll till 3,8 åring!

  • Namaste72

    Håller med! Varje dag med vår dotter blir jag alldeles varm i kroppen, vilken himla tur att vi fick varandra Hjärta


    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Snoopy1974

    Tack alla

    Ja det är en härlig känsla. Värd all väntan.
    De där små armarna som kramar så gott...
    Skrattet... buset.... ja allt


    ?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • familj05

    Så härligt det låter Grattis och fortsätt njuta!!!

  • Snoopy1974

    Att en sån liten människa kan va så full av energi 100% från morgon till kväll - HÄRLIGT!


    ?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Sally

    Härligt!  Känslan försvinner aldrig heller!  Man kan plötsligt få som blixt från klar himlen en lyckokänslan när man minst anar det!

  • Ikka
    Marie IE B skrev 2010-12-08 14:30:46 följande:
    Härligt, det tog 11 år även för oss och även att vi haft lilla A hos oss i drygt 1 år nu kan jag inte fatta att hon verkligen är här och att hon är vår.
    Jag snubblade in i denna tråd av nyfikenhet kring adoption.
    Läste din sida och din och din mans kamp om att adoptera ett barn.
    Herregud....
    Tårar i ögonen...
    Vad härligt för er att väntan är över... 
  • Marie IE B
    Ikka skrev 2010-12-12 11:59:38 följande:
    Jag snubblade in i denna tråd av nyfikenhet kring adoption.
    Läste din sida och din och din mans kamp om att adoptera ett barn.
    Herregud....
    Tårar i ögonen...
    Vad härligt för er att väntan är över... 
    Tack söta du :)
    Tack och lov glömmer man fort när man väl har fått sitt barn
  • Lajkie

    Men nu började jag gråta av din trådstart:)

    Såg att den var "gammal", men hittade den av en slump!

Svar på tråden Vårt barn sover här hemma