Kärlek vid första ögonkastet?
Trodde aldrig detta kunde hända mig.. Jag blev verkligen kär vid första ögonkastet! Tro det eller ej..
Såhär va det, lite sjuk historia men men
I juli i år bröt jag upp med mitt ex efter ett rätt kasst förhållande i nästan 4 år, levde det glada singellivet å hade verkligen inga planer på att skaffa en kille.. tills den dan min prins dök upp..
Min mamma började prata med en kille på internet, jaha kul för henne tyckte väl jag, dom pratade bara rent allmänt å livet å så, ingen flirt alls. tro inte det *ler*
Sen en dag började jag, mamma å killen prata alla tre samtidigt på msn... Å herregud vilken trevlig kille det va då! Till slut addade jag honom själv på min msn lista å vi pratade å pratade å ju mer tiden gick kom vi på hur mycket vi hade gemensamt.
Efter lite prat på msn gick vi över tilll telefonsamtal... Ååå oj oj oj va långa dom blev
Ju mer tiden gick desto mer kom vi på att vi är verkligen ämnade åt varandra så vi bestämde att träffas. Han kom hem till mig & det bara va så rätt!
Kär på en gång!
Allt har gått så fort men jag VET verkligen att han är den enda för mig, han ska jag leva med resten av mitt liv.
Vi sa redan efter en vecka att vi älskar varandra, inget konstigt med det.. Å nu ska vi flytta ihop.. Söker en större lägenhet..
På söndag har vi varit tillsammans i 4 veckor å jag är verkligen LYCKLIG!!!
Får tacka min mamma för detta som hänt