• woopie

Tarot/Spå-linjer

Finns det någon bra spålinje?
    vad ska man gå på när man väljer en medial rådgivare att ringa till?

• Svar på tråden Tarot/Spå-linjer
  • woopie
    Popov skrev 2011-02-26 19:40:01 följande:
    Här finns fortfarande en risk att försöksledaren påverkar provpersonerna eller tolkningen av deras svar
    kom med förslag på hur vi kan göra det säkrare :j
    Det blir inte roligare än vad man gör det till!
  • Popov

Jag skulle inte samla alla mediala på ett ställe
    Det vore som att gå med paraply ute när det åskar

I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • woopie

de jobbar hemifrån och träffas aldrig så det är säkert :)

Det blir inte roligare än vad man gör det till!
  • R Franklin
    Popov skrev 2011-02-27 19:14:29 följande:
    Jag skulle inte samla alla mediala på ett ställe
    Det vore som att gå med paraply ute när det åskar
    Då är det inget större problem.
  • R Franklin
    vet ej vad jag ska skriva än skrev 2011-03-22 15:39:06 följande:
    Jag har en jättebra att rekomendera, Änglacirkeln www.anglacirkeln.se/ och detta medium är det som jag har talat med och allt stämde in vad hon sa skulle ske etc. Elisa heter hon!
    Varför tror du att Elisa inte ställt upp på några kontrollerade tester om hon nu är så träff säker?
  • R Franklin
    vet ej vad jag ska skriva än skrev 2011-03-22 18:47:19 följande:
    Jag bad inte om din skeptiska åsikt Franklin.
    Det var inte en åsikt, utan en befogad fråga. Vill du inte att någon ifrågasätter eller är av en annan åsikt bör du kanske undvika att skriva i publika diskussionsforum i fortsättninhgen
  • woopie

men det är så himla tjatigt att bli påhoppad eller att ens upplevelse ifrågasätts på samma sätt hela tiden!

Elisa behöver inte ställa upp på några "kontrollerade" tester så länge de som ber henne om hjälp är nöjda!

Du kanske skulle börja ringa runt till olika mediala rådgivare och ifrågasätta dem direkt istället för att hänga här ;)

KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • R Franklin
    woopie skrev 2011-03-22 19:27:39 följande:
    Elisa behöver inte ställa upp på några "kontrollerade" tester så länge de som ber henne om hjälp är nöjda!
    Du menar på fullaste allvar att bedrägeri är ok så länge bedragaren inte blir påkommen? Märklig inställning om du frågar mig...
  • I Blackrose I
    R Franklin skrev 2011-03-22 20:19:36 följande:
    Du menar på fullaste allvar att bedrägeri är ok så länge bedragaren inte blir påkommen? Märklig inställning om du frågar mig...
    Det kan väl inte ändå inte klassas som bedrägeri när folk frivilligt går till en medium eller hur tänker du? Jag förstår inte...
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • R Franklin
    I Blackrose I skrev 2011-03-22 20:23:51 följande:
    Det kan väl inte ändå inte klassas som bedrägeri när folk frivilligt går till en medium eller hur tänker du? Jag förstår inte...
    Hur många går ofrivilligt till en bedragare menar du? Sällan bedrägeri utförs under vapenhot, snarare så att oskyldiga och godtrogna människor blir lurade (Bedragna).
  • woopie

Om jag går till ett medium. eller ringer en eller ber om skriftliga svar på ett par frågor. jag får svar som jag är nöjd med MEN med tiden visar det sig att ALLT som sas eller skrevs inte stämmer alls och jag känner mig bedragen ja då kan jag ju alltid polisanmäla och/eller sprida ut på hela internet att det mediumet eller linjen inte är ärliga...som jag skrivit tidigare så har iallafall vi nöjdkundgaranti och än så länge har vi inte fått några klagomål!

KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
Svar på tråden Tarot/Spå-linjer