ni som fick en månad förtidigt
Hurbörjade eran förlossing ? Hur länge var ni på sjukhus ? Fanns det någon anledning till att bebisen kom en månad tidigare ?
Hurbörjade eran förlossing ? Hur länge var ni på sjukhus ? Fanns det någon anledning till att bebisen kom en månad tidigare ?
Skönt att läsa er berättelser det har ju gått för alla! Är det någon av er som hade hysteriska pin värkar dygnen innan vattnet gick ? Jag var inne på koll i torsdagskväll då hade jag sammandragningar var 3:e minut i en timme!! Men dom är inte så starka och cervix var opåverkad så har man otur kan man ja det så här tills BF...jag var inlagd i v 30 4 dygn med bricanyldropp och då var tappen påverkad sen vila en månad så lugnade allt ner sig tills nu. Jag är idag i v 35 + 6.
Omaniahope: jag vet att jag borde inta platt läge och äta praliner hela dagarna men med en 3 och 3 åring är det allt annat än lätt så här i jultid. Men självklart skulle det vara jobbigt att hamna på neo när man har två småkillar hemma, jag ska skärpa mig och lyssna på kroppen!
En 3 och en 2 åring skulle det stå ;)