Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

*** UrSuperDeLuxePinglornas Julstökar-, vintebökar-, bebisgökartråd! ***

Först in!

• Malin med Tim

Efter lördagsnatten då Tim vakande en gång i timmen (den jobbigaste natten hitills), vaknade jag idag med ett leende på läpparna:

Oj oj oj vilken härlig natt! Tim ammades klockan 20.00, somnade vid 21.00. Sen åt han klockan 00.00, 04.00, 08.00! Han har för första gången ätit med 4h intervaller! Så himla härligt! Han vaknade någon gång under natten då jag bara stoppade in nappen!

Måste uppdatera mig då jag varit totalt avtrubbad i brist på sömn...

• Malin med Tim

Pyret: Välkommen hem!

Hobnob: Massor med kramar till dig håller tummarna!

Nancy: Jag är SÅ imponderad av ert jobb med L!!! *avis för att jag inte är lika duktig*

Lablover: Så hon äter ca var fjärde timme? Det är dit vi vill komma!

Zandrama: Spännande, hur har det gått i natt!

ESEM! Fy fan!!! Det var riktigt illa!!! Men najs vagn ni shoppat!

Puss till alla!

• Malin med Tim

Sara: Ingen bantning under amning kör jag med. Vistt det är jobbigt med fläsk som bara hänger men ta hand om sessan och lägg din energi där så tar du tag i bantning när sessan börjat att äta fast föda.

Cina: Hej vännen! Festen gick bra, det blev den svarta blåsan. Kan lägga in lite bilder sen. Måste fixa lite tackkort också...kom jag just på! Fast jag tycker att det är så mycket roligare att gå på fest än att hålla i fester... Hur är det med magen? Känns det bra? Var det VUL på G? Eller var det så att du skulle höra av dig om du ville gå? Men visst har ni sett ett lite hjärta eller?

• Malin med Tim

Cina: Har du också den svarta? Hade inte du den bruna? Snacka om äkta deluxsystrar! Kan även meddela att vi hade "Välkomsfest" för Tim istället för dop eller namngivning.

Pingelträff!! Å Längtar! Har nog ammat bort den infon, jag kommer närsom bara jag får träffa er systrar!

• Malin med Tim

Tim hade brun kavaj, ljusblå skjortbody, bruna rutiga byxor och ljusblå strumpor. Han var såklart snyggast på festen!

• Malin med Tim

Oj nu ligger en liten bild i galleriet. Hittade inga bra Måste se med syster vad hon tog för några...

Svar på tråden *** UrSuperDeLuxePinglornas Julstökar-, vintebökar-, bebisgökartråd! ***