*** UrSuperDeLuxePinglornas Julstökar-, vintebökar-, bebisgökartråd! ***
Freeeeedag!
God morgon pinglor!
Vilken härlig dag! Vilken härlig tråd, för att inte prata om trådnamnet! Well done, Cina!
Varje gång en ny tråd startas känner jag mig så stolt att jag får tillhöra den och er.
Kajsa: Oj vad magen växt! Den är superfin! *längtar sååå efter en egen
*
A lie: Inte undra på att (K)Widar sovit illa. Tänk vilken växtvärk det måste ge, att växa SÅ mycket. Snart är nog lill-prinsen sitt vanliga goa jag igen! *skickar med en extrakram till Widar från tant Hobnob
*
Axa: Du, jag och Cina får slå oss ihop! Vi är ju lika nervösa alla tre till och från. Visst är det bra när man stöttar varandra, men ibland måste man få "nojja av sig" oxå.
Men jag har en känsla av att den här gången kommer det gå bra för oss, alla tre.
*går fram till Phetras frukostbord, men sneglar dreglande bort mot Cinas festbord*
Hmmm, hur ska jag göra?!
*bestämmer mig för te, varma scones med marmelad och ost från frulle-bordet, kärnfria vindruvor och en STOR hög salta balkar från festbordet*
Salta balkar!!! Åhhh, nu kommer jag tänka på det heeela dagen. Måste köpa!!!!
Ego: Upptäckte i morse att brösten börjar "bulla" ut ovanför bh-kanten. Inte så markant, men tillräckligt för att jag (och MIML) ska se det. Mår inte illa så ofta nu. Någon gång ibland bara, och inte så ihållande. Men då och då känner jag något slags molande i magen. Värk är fel att kalla det. Jag antar/hoppas att det är livmodern som växer som den ska. Plita nr 5 visade sig i ansiktet i morse och jeansen orkar jag inte knäppa riktigt.
Invägningen på MVC igår var ingen höjdare. I och för sig får man ju väga sig fullt påklädd och med stövlarna på, men ändå. Men vem bryr sig egentligen?!
Det är ju för en god sak. Så låt extrakilona och finnarna komma!