• lillaemma

Någon som vet var man kan köpa lite roliga personliga brevlådor, tänkte till mamma i julklapp!!!

Tänkte ge bort en ny brevlåda till min lilla mor i julklapp, hon är ju en sån som har allt, så jag tänkte att en lite fin brevlåda kunde passa bra. hon har ju någon gammal vanlig i plast som har gjort sitt. Någon som vet nån sida på internet där man kan beställa med kanske något roligt tryck/handmålade eller på något sätt lite speciella??

• Svar på tråden Någon som vet var man kan köpa lite roliga personliga brevlådor, tänkte till mamma i julklapp!!!
  • Filippa

Vill oxå vet, vill ha en brevlåda till vårt nya hus!

• Gunilla75

Såg i nya numret i "Vi i villa" (tror jag att den heter), att man kunde beställa brevlådor där man fick 5 tavlor som man fäste på framsidan av lådan. Det var 4 års tiders motiv, och ett julmotiv.

Tyvärr minns jag ej vad de kostade, eller vad företaget hette som sålde dessa lådor.

• Myran22

Hej!
    Min mamma pratade oxå om några sånna brevlådor som hon hade sett i "Vi i villa", men hon vill ha en "normalstor" låda.
    Jag hittade dom på deras hemsida & här är länken:
    www.viivilla.se/articles.asp&categoryid=111&mode=ShowArticle

• Gunilla75

Myran22:

Tittade bara snabbt genom tidningen, men jag uppfattade att det fanns ytterligare 2 storlekar att välja på. Dock ser man inte det på hemsidan.

• Lum

Jag är också intresserad och puffar lite..

• lillaemma

tusen tack för alla svar!!!

Svar på tråden Någon som vet var man kan köpa lite roliga personliga brevlådor, tänkte till mamma i julklapp!!!