Inlägg från: hilah |Visa alla inlägg
  • hilah

Kronprinsessan GRAVID!!!

Hon är absolut gravid, det ser jag på ansiktet. Men lite synd tycker jag som är anti-royalist. Ser inte fram emot ännu en tronarvinge (blir jag lynchad nu?).

• hilah
    GammelMann skrev 2010-12-11 20:15:01 följande:
    Quisling 
    Bland royalister är jag gärna en quisling
  • hilah
    Mentat skrev 2011-10-03 08:27:19 följande:
    Man behöver inte ens vara rojalist för att glädja sig, även om det hjälper, men det räcker bra med litet empati:
    Hur svårt kan det vara att inse att Victoria gärna vill ha barn och att de uppenbarligen har haft vissa problem med att lyckas eftersom det har gått ett drygt år sedan bröllopet innan en graviditet tillkännages? Det skulle inte förvåna mig ett dugg om de har fått medicinsk hjälp. Man måste kunna glädjas åt att de lyckas då till slut även om man är republikan.
    Visst är det så. Jag är glad för hennes skull, men för Sverige är det en stor sorg.

/En republikan Flört
  • hilah
    Sven Erik Johansson skrev 2011-10-04 10:49:18 följande:
    Menar du att detta barn skulle göra så stor skada?
    Nja, det hade varit en fördel för landet om det inte funnits någon tronföljare. Däremot är jag som sagt glad för Viktorias och Daniels skull, de har säkert längtat länge.
  • hilah

Nä, men det hade gjort saken mer komplicerad och ja, det hade skadat monarkin. Inte att vi "vips" blivit republik, men det hade varit av fördel. Monarkin kommer aldrig att avskaffas "vips", men många bäckar små... många små kungliga misstag (och det är Carl Gustav ju bra på) och folket kommer att vakna

Men nu är det inte det ni vill diskutera i denna tråden!

Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!