Inlägg från: bakeacake |Visa alla inlägg
  • bakeacake

Kronprinsessan GRAVID!!!

Fast, jag kollade ju på heeeela nobelfesten och hon drack ingen alkohol på heeeeela kvällen! Så nånting måste det vara, för hon dricker alltid vin till maten annars när man ser henne på Oficiella tillställningar...

www.sofiabrandon.blogg.se - Hertiginnan av Bålsta, Den ocensurerade sanningen...
  • bakeacake
    Stealth skrev 2010-12-11 17:19:32 följande:
    .....och det står ingenannastans än på din påhittade löpsedel.
    Bra jobbat.
    Haha påhittad? Su du menar att den tidning jag nu läser i är påhittad???
    www.sofiabrandon.blogg.se - Hertiginnan av Bålsta, Den ocensurerade sanningen...
  • bakeacake
    Stealth skrev 2010-12-11 17:22:50 följande:
    Så det finns ingen verifieringsmöjlighet utom pappersversioner av tidningar?
    Och det står att hovet har bekräftat graviditet, i en tidning som trycktes timmar efter festen?
    men du får väl förihell gå förbi din närmsta kiosk, eller läsa här. www.expressen.se/nyheter/1.2250285/har-drommen-blivit-sann-vickan
  • bakeacake
    8Viola2 skrev 2010-12-11 17:26:18 följande:
    Jo hon drack iaf champange vad jag hört!

Behöver knappast vara gravid för det.
    Vad du hört? Såg du på sändningen? Hon luktade på champangen, förde den till munnen men när hon tog bort det från munnen var det lika mycket i som tidigare....

Fast jag kanske är gravt synskadad och såg fel på en närbild?
  • bakeacake
    SoStylish skrev 2010-12-11 17:34:42 följande:
    Hon kan säkert vara gravid, men vem orkar sitta och spekulera utifrån skvaller och löpsedlar? Det vore jättekul om hon var det, men jag bryr mig inte om att sitta och gissa förrän det kommer en bekräftelse!
    Det är ingen som tvingar dig att göra det heller...
  • bakeacake
    auo skrev 2010-12-11 17:37:07 följande:
    det är bara påhittat ..  tror inte hon är med barn än ..  hon är inte 17 längre att det går så snabbt .. 
    IVF??

Eftersom hans mediciner gör att hans spermier inte är så effektiva längre så är det nog ganska stor chans/risk att de använt sig av den metoden...
  • bakeacake
    Tigerwoman skrev 2010-12-11 17:49:34 följande:
    Bekräftat??? Skämtar ni eller? Bekräftat är det när hovet går ut med pressmeddelande om saken i fråga, inte en sekund tidigare!
    Vem har sakt att det är bekräftat??
  • bakeacake
    auo skrev 2010-12-11 17:47:25 följande:
    tänk själva hur mycket har daniel genom gått .. det funkar inte bara sådär .. 
    Jag säger det igen, IVF....
  • bakeacake
    Minkärlek09 skrev 2010-12-11 20:04:38 följande:
    hur vet ni allt om daniels mediciner;)
    För att min mamma själv är transplanterad så jag känner till biefekterna på medecinen man måste äta för att inte transplantatet ska stötas bort...
  • bakeacake
    Minkärlek09 skrev 2010-12-11 21:48:57 följande:
    inte sett henne faktiskt.
    ja de är väl olika jag tror endå inte att viktoria är gravid ja kan se henne och daniel som adoptivföräldrar.
    Ja, fast då blir det inte någon tronarvinge... Men det tycker väl republikanerna om...
  • bakeacake
    Här och nu skrev 2010-12-11 23:18:15 följande:
    Det där med Daniels njurar; inte nån stor risk att det blir svårt för det.
    Å du vet vad rapamune och sandimun har för biverkningar??
  • bakeacake
    livet leker skrev 2010-12-11 23:56:19 följande:
    men.. det finns ju alkoholfritt vin, det skulle hons äker tagit för att inte starta ryktesspridning?
    Jo, men uppenbarligen har hon ju inte gjort det....
  • bakeacake
    Här och nu skrev 2010-12-12 00:08:21 följande:
    Sk. alkoholfritt vin innehåller en liten mängd alkohol och är inte lämpligt för gravida.
    Men ge upp!!!

Det innehåller mindre än 0,2-0,5% alkohol och är INGET som skadar ett foster. Kroppen hinner förbränna det innan det ens kommer ner i magsäcken!!
  • bakeacake
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:17:17 följande:
    Men varför skulle de göra IVF?
    För att minskat antal spermier kanske gör att dem inte kan bli gravida på naturlig väg.. Men du verkar ju vara expert på det här området... Så du vet nog säkert bäst....
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!