Inlägg från: Suck och suck |Visa alla inlägg
  • Suck och suck

Kronprinsessan GRAVID!!!

Jo, man såg det tydligt på haklinjen.

• Suck och suck

Bra hon var på att dölja svullna tuttar i den draperade klänningen.

• Suck och suck

Herregud det syns ju på ögonen! Att jag inte såg det först.

• Suck och suck

Allvar faktiskt, det syns just på ögonen faktiskt!
    Det var det någon som såg på mig när jag var gravid.

• Suck och suck

Alltså den där japanska nobelpristagaren i kemi, som hon går bredvid på Ebbas bilder www.detkungligabrollopet.nu/ebbasblogg/ Han stapplade förbi mig precis när jag gick förbi Grand Hotel ingången igår. (Hade varit på luciafirande och musikspel i närheten).
    Jag fattar inte varför han hade en rollator? Det stod massa pressfotografer där, (så om ni ser en lufs med stor dunjacka och gitarr som lufsar förbi på någon bild så är det jag som ändå trängde mig förbi pressuppbådet och fotograferna). Vad sjutton hade hänt med honom? HAde han druckit för mycket eller vad? (Hörde någon undra i folksamlingen runtomkring. Eller hade han druckit upp alla flaskor som då Vickan inte drack eller???)
    Hans beigeklädda fru var med och stöttade sin rollatorgående man.
    Men jag hade ju inte sett honom överhuvudtaget med rollator innan.
    Han går ju där pigg och glad med Viktoria i armkrok.

• Suck och suck
    Suck och suck skrev 2010-12-12 00:02:19 följande:
    Alltså den där japanska nobelpristagaren i kemi, som hon går bredvid på Ebbas bilder www.detkungligabrollopet.nu/ebbasblogg/ Han stapplade förbi mig precis när jag gick förbi Grand Hotel ingången igår. (Hade varit på luciafirande och musikspel i närheten).
    Jag fattar inte varför han hade en rollator? Det stod massa pressfotografer där, (så om ni ser en lufs med stor dunjacka och gitarr som lufsar förbi på någon bild så är det jag som ändå trängde mig förbi pressuppbådet och fotograferna). Vad sjutton hade hänt med honom? HAde han druckit för mycket eller vad? (Hörde någon undra i folksamlingen runtomkring. Eller hade han druckit upp alla flaskor som då Vickan inte drack eller???)
    Hans beigeklädda fru var med och stöttade sin rollatorgående man.
    Men jag hade ju inte sett honom överhuvudtaget med rollator innan.
    Han går ju där pigg och glad med Viktoria i armkrok.
    Ursäkta lite ot. *gömmer mig* Men som sagt. Drack han upp det vin inte Vickan drack, samt hur kunde han vara så pigg och gående med henne tidigare på kvällen?
  • Suck och suck
    Towanda skrev 2010-12-12 00:11:52 följande:
    Inte dricka alkohol kan man ju faktiskt göra även om man inte är gravid. 
    Va? Det visste inte jag.
  • Suck och suck

Märk väl, när TS är skriven. 11 December 2010. Hade det stämt hade barnet kommit till världen för en månad sen. Puss såg att Viktoria skulle bli gravid i Juni. Bra gjort!

Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!