• MLT

Kronprinsessan GRAVID!!!

Jag läste för ett tag sen att hon var gravid, var strax efter bröllopet tror jag, läste det inte frivilligt eller vad man ska säga så måste ha varit någon löpsedel eller här på fl.. Trodde det var allmänt känt för länge sen att hon var det :)

• MLT
    Reglementet skrev 2010-12-12 17:01:32 följande:
    Va?
    Vad är det du undrar, jag sitter alltså inte med ett svar, utan jag skrev min spontana reaktion på ts. Jag har läst detta påstående för ett tag sen och trodde att detta var något som var känt, därför blev jag förvånad när jag läste det igen som om det vore en nyhet. Huruvida det är sant eller inte vet jag inte, men jag trodde att hon var gravid och har varit ett tag, sen har jag inte tänkt mer på det. Såna här nyheter går in genom ena örat och ut genom andra, jag kollar inte upp ifall det stämmer eller inte..
  • MLT
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:13:50 följande:
    Tror det stog i Se och Hör eller nåt, läste nämligen det med. Då skulle hon vara i tredje månaden.
    Jag minns nu att jag först läste det här på FL, någon skrev att Viktoria var gravid och därför bara smuttade på glaset på bröllopet. Ett tag senare såg jag det på någon skvallertidning när jag och sambon handlade och då sa jag att jag hade läst det någon annanstans också och att det kanske var sant då. Så nu när det står här igen som att det är en jättenyhet så trodde jag att det var en sandlådetråd och att någon var ironisk :)
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!