Inlägg från: Köpenhamn |Visa alla inlägg
  • Köpenhamn

Kronprinsessan GRAVID!!!

Min fru lät bli alkohol under tiden vi ville bli gravida också. Så det betyder inte betyda mer än så.

• Köpenhamn
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 20:52:49 följande:
    Det behöver inte betyda mer än så, menar du? Nej, det behöver inte betyda nåt alls ö h t... Men jag tror som sagt att det gått ut info om det vore så att hon avstod helt p g a medicinering, för hovet är väl medvetna om hur de hela bevakas och hur det spekuleras.
    Brukar hon dricka och vi vet att hon är nygift antar jag att de vill ha barn och att hon tar ett sånt ansvar. Skulle vara min tolkning att hon antingen vill bli eller är gravid.
  • Köpenhamn
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 21:26:58 följande:
    Jag skiter i att tolka ö h t.... men att det spekuleras hit och dit är liksom ett faktum och det antar jag att hovet ockdå tänker på.
    Skit i det då. Att tolka alltså.

Jag tolkar det som att hon vill bli eller är gravid. Klart de vill ha barn! Hoppas hon ÄR gravid.
  • Köpenhamn
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 21:34:15 följande:
    Det är det jag gör, skiter i att tolka alltså. Vilket inte hindrar att man förstår och försöker förklara andras tiolkningar, spekulationer och stora intresse.
    Klart det finns ett stort intresse för vår kungafamilj. Har det alltid gjort.
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!