Inlägg från: Novallie |Visa alla inlägg
  • Novallie

Kronprinsessan GRAVID!!!

Lite synd om hon e gravid innan för ett par veckor sen stod det på aftonbladet att hon skulle ha bf 17 oktober. Då e min son född så hade varit mycket roligare och då kan hon omöjligt vara gravid nu, först i januari och runt den 23 ha äl.

Men som sagt det är spekulationen, förväntingar som gör att folk kan tro att hon är gravid. Det är möjligt att hon fortfarande försöker och eftersom man inte ska dricka i början helst så kanske hon avstod då det fanns en risk. Typ mens ett par dagar senare eller så.

Hoppas på en liten flicka

• Novallie
    Selfish Geene skrev 2010-12-12 20:57:27 följande:
    Någon som vet vad som händer om barnet har tex DS?
    Påverkar det tronföljden? 
    Jag tror det, antaligen behöver barnet vara frisk nog för att kunna sköta sitt ämbete, tror det har funnits pyskiskt störda som ansetts som ej lämpliga i svensk tronföljd. Om det var någon i vasaätten. minns inte så noga.

Tror det blir barnet efter det som har tex ds som får tronen istället för det äldre syskonet i så fall.

De lär nog inte gå ut med gradviliteten innan rul. Men allt går ju inte att upptäcka så som barnet skulle ha grav autism eller liknande.
  • Novallie
    MissKaos skrev 2010-12-12 21:31:49 följande:
    ..Dom lär nog göra Ul före R-ul.. Gissar jag. KUBB tex. Antar att dom får gör allt... Jag tänker snarare på att det kvan vara svårt att hålla det hemligt till R-ul. Det kan ju tex synas.
    Hoppas för henne skull att hon är gravid, mår bra och får mysa med blivande Pappan innan pressen tränger sig på.
    Tror det med, men undrar om det är så skamligt om de skulle få en unge med något funktionshinder? Det kanske tom skulle ändra folks inställning till det possitiva.

Men pressen lägger väl sig alltid i allt! Hoppas de får njuta något i fred utan att de ska vara efter hela tiden
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!