Inlägg från: Analoga |Visa alla inlägg
  • Analoga

Kronprinsessan GRAVID!!!

puss skrev 2010-12-11 17:05:39 följande:

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

Var tar du det påståendet ifrån?  Även om det verkar misstänkt så är inget säkert förrän hovet bekräftar det
  • Analoga

Ja ni, inget tillkännagivande än så länge. Antingen har hon inte gått de magiska 12 veckorna ännu, eller så är hon inte gravid. Hoppas för hennes skull att det inte är det sistnämnda för det kan fan inte vara kul att läsa alla gravid spekulationer då...

• Analoga
    Jennie med ie skrev 2010-12-15 15:18:51 följande:
    Vet du, jag tror snarare hon blivit förvånad om det INTE spekulerats...
    Jo men hur roligt är det att tex läsa att man ser "inbäddad ut i ansiktet" ?
  • Analoga
    Jennie med ie skrev 2010-12-15 18:10:03 följande:
    Vet inte. Antar att man inte läser den typen av skrifter för att ha roligt...
    Jag skulle då ta illa vid mig om jag vore i hennes kläder och INTE vore gravid...
  • Analoga

Nu börjar man ju faktiskt undra, när inget tillkännagivande kommit ännu.. Ja hon var ju knappast gravid på Nobelfesten iaf..  Jag känner mig rätt så säker på att de startade bebisverkstaden direkt på smekmånaden. Kan inte tänka mig att de ville vänta. Victoria fyller 34 i år, och hon, och han, har antagligen längtat i många år på att få bilda familj. De kanske har svårt att bli med barn? Men sedan är det ju inte onormalt att det kan dröja en 7 månader eller upp till 1 år heller....

• Analoga
    Kokomo skrev 2011-02-22 15:16:43 följande:
    Jag läste någonstans att man hade räknat ut statistik på när de skulle få sitt barn, hehe. Man hade då tittat bakåt i tiden och sett hur lång tid det tagit för tidigare Bernadottrar (Bernadöttrar?) att bli gravida efter bröllopet och då kom man fram till att Viktoria kommer få barn i mitten av oktober. Så än har hon lite tid på sig innan vi kan börja oroa oss tycker jag.
    Nä, vilken tur
  • Analoga
    Juli2010 skrev 2011-04-16 22:19:18 följande:
    Hon ser ju inte ut att vara så långt gången som hon borde vara om hon var gravid redan på Nobelmiddagen. Fyra månader senare borde det väl vara en liiiten mage, i alla fall om hon var helt nygravid då och absolut om hon var i tredje månaden då som någon påstod. Bild från veckan i alla fall: svenskdam.se/wp-content/gallery/kungamiddag-a...

Samtidigt kan hon enligt Se & Hör inte dölja baby-magen längre, och hon ser onekligen gravid ut på deras omslag.  Någonstans är det något som inte stämmer.
    Asch! Jag tycker det är sååå jäkla larvigt av den där skvallerblaskan att skriva att hon är gravid bara för att hon inte knäppt alla knappar på kappan! Det är ju så man kan vrida sig av skratt, så löjeväckande är det!

Hon ser inte mer gravid ut på de bilderna mot vad hon gjorde på Nobel-festen!

Dessutom är ingenting sant förrän hovet gått ut med en bekräftelse...
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!