Inlägg från: mosterYster |Visa alla inlägg
  • mosterYster

Kronprinsessan GRAVID!!!

puss skrev 2010-12-15 09:24:08 följande:
    fast man ser på henne ju. inte bara magen. hon ser ju gravid ut hela hon.
    Ja eller hur. Hennes ögonbryn har den där typiska gravidformen, det ser ju vem som helst!
  • mosterYster
    Jennie med ie skrev 2010-12-15 15:18:51 följande:
    Vet du, jag tror snarare hon blivit förvånad om det INTE spekulerats...
    Stackars Victoria. Även om hon väntade sig detta så tycker jag synd om henne. Låt säga att hon hoppas på ett plus och det inte kommer något, då måste hon tycka att det är skitjobbigt att alla kommenterar magen så fort hon druckit två glas vatten. Att döma av hur barnlösa kvinnor på fl beter sig (ibland) så borde hon vara på väg till hispan vid det här laget.
  • mosterYster
    puss skrev 2010-12-15 15:43:51 följande:
    du kanske inte är medveten om att en graviditet påverkar hela kroppen, inte bara magen.
    så, ja, det syns på fler sätt än bara på magen.
    Men snälla nån, Victoria ser ut precis som innan. Min mamma väntade mig i 7 månaden och folk såg inte att hon var gravid (smal var hon dessutom).

Kan hända hon är gravid, men det är inget du kan bedöma.
  • mosterYster
    puss skrev 2010-12-15 15:47:28 följande:
    din mammas umgänge vet jag inget om. men visst kan man se om nån är gravid.
    eller påstår du att det är helt omöjligt för precis alla människor på hela jorden att se sånt? du behöver inte svara, faktiskt.
    Jag vet att en del kvinnor svullnar upp mycket och jag är även medveten om att det syns olika mycket på olika kvinnor. Men just i Victorias fall tycker jag inte att hon ser "svullen" ut.
  • mosterYster
    puss skrev 2010-12-15 15:47:28 följande:
    din mammas umgänge vet jag inget om. men visst kan man se om nån är gravid.
    eller påstår du att det är helt omöjligt för precis alla människor på hela jorden att se sånt? du behöver inte svara, faktiskt.
    Det kanske inte var något bra svar på din fråga, förlåt.

Jag påstår väl varken mer eller mindre än att finns det inget att se så kan ingen se något. Sen är det klart att vissa (särskilt kvinnor) är väl mer benägna att känna igen typiska gravid-teceken. Men som sagt, finns där inga sådana så kan ju inte heller dessa kvinnor se "sånt".
  • mosterYster
    Jennie med ie skrev 2010-12-15 15:52:35 följande:
    Kungafamiljens medlemmar får stå ut med mycket som vi vanliga svenssons hade blivit helhispiga av hela bunten. Det gäller liksom inte bara gravidspekulationer utan i princip allting... Men de är vana, de har folk runtom sig som hjälper dem hantera det, de behöver heller inte se precis allt som skrivs och höra allt som sägs. Visst är de människor de också och nånstanns går väl gränsen, men det kan liksom inte överföras direkt på oss vanliga dödliga.
    Det är klart du har rätt. Men Victorias ätstörningar visade ju att den gränsen inte är så långt borta som folk verkar ta för givet. Och det var ingen som hindrade henne från att falla den gången, det var när det redan var för sent som hon fick hjälp att ta sig upp igen.
  • mosterYster
    Kokomo skrev 2010-12-15 16:50:00 följande:
    På vilket sätt syns det om vi bortser från den eventuellt lätt putande magen?
    Som inte ens putar, min mage är fan konkav och den skuklle "puta" om jag hade en klänning med massa
     veck under bysten!
  • mosterYster
    Millan83 skrev 2010-12-15 17:36:52 följande:
    Men varför får vi inte spekulera för??

Det finns vissa tecken som vissa tolkar som att en graviditet är på g. So what? Om man inte gillar skvaller kan man ju låta bli att läsa här!

Jag hoppas hoppas att hon är gravid, för deras skull eftersom jag vet (läs:läst!) att de vill ha barn! Jag ser inte detta som illvilligt skvaller utan snarare människor som håller tummarna för dem!

Men det kanske jag är ensam om!

Delad glädje är skvaller? 
    "Hoppas hon är gravid (om det är vad de vill!" är att hålla tummarna.

"Hon ser  rund och svullen ut" är bara kränkande, gravid eller ej.
  • mosterYster
    puss skrev 2010-12-15 18:07:50 följande:
    inte ett dugg kränkande.
    hur ser men ut om man ÄR rund och svullen?, jo, man ser rund och svullen ut. trist att du lägger en så dum värdering i det.
    Men det är väl skitjobbigt att vara rund och svullen och inte känner man sig då särskilt snygg heller. Om någon kommenterade mig med orden "hon ser rund och svullen ut, inbäddad i ansiktet liksom" så skulle jag INTE bli glad. Skulle du?
  • mosterYster
    Kokomo skrev 2011-02-22 10:32:49 följande:
    Alltså... alla ni som med SÄKERHET visste att hon var gravid i december... borde det inte synas lite mer på henne vid det här laget då? Drömmer
    HAHAHAHAHA, eller HUR?!?
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!