Inlägg från: Kokomo |Visa alla inlägg
  • Kokomo

Kronprinsessan GRAVID!!!

Vad glad jag är att jag inte är kunglig. Då hade det spekulerats med ingående bilder i tidningarna huruvida jag är gravid eller inte från typ 14 år ålder.
    /Putmagen

• Kokomo
    puss skrev 2010-12-15 09:24:08 följande:
    fast man ser på henne ju. inte bara magen. hon ser ju gravid ut hela hon.
    På vilket sätt syns det om vi bortser från den eventuellt lätt putande magen?
  • Kokomo
    mosterYster skrev 2010-12-15 17:21:16 följande:
    Som inte ens putar, min mage är fan konkav och den skuklle "puta" om jag hade en klänning med massa
     veck under bysten!
    Precis. Jag tycker också det ser ut som om snittet är sådant. Dessutom kan det ju puta utan att man är gravid. Jag är smal och har ändå världens putmage dagen lång och jag är ytterst ogravid.
  • Kokomo

Alltså... alla ni som med SÄKERHET visste att hon var gravid i december... borde det inte synas lite mer på henne vid det här laget då? Drömmer

• Kokomo
    Fridayyy skrev 2011-02-22 11:22:23 följande:

Det kanske visar sig att hon är en av alla de som inte vet om att de är gravida och åker in för magont och så kommer en liten bebis...!

Hehe. Ja så är det säkert!! Men det skulle ju då innebära att anledningen att hon inte drack så mycket på nobelfesten bara var en...slump. Å så kan det väl ändå inte vara?!?
  • Kokomo
    Analoga skrev 2011-02-22 15:08:26 följande:
    Nu börjar man ju faktiskt undra, när inget tillkännagivande kommit ännu.. Ja hon var ju knappast gravid på Nobelfesten iaf..  Jag känner mig rätt så säker på att de startade bebisverkstaden direkt på smekmånaden. Kan inte tänka mig att de ville vänta. Victoria fyller 34 i år, och hon, och han, har antagligen längtat i många år på att få bilda familj. De kanske har svårt att bli med barn? Men sedan är det ju inte onormalt att det kan dröja en 7 månader eller upp till 1 år heller....
    Jag läste någonstans att man hade räknat ut statistik på när de skulle få sitt barn, hehe. Man hade då tittat bakåt i tiden och sett hur lång tid det tagit för tidigare Bernadottrar (Bernadöttrar?) att bli gravida efter bröllopet och då kom man fram till att Viktoria kommer få barn i mitten av oktober. Så än har hon lite tid på sig innan vi kan börja oroa oss tycker jag.
  • Kokomo
    Indianica skrev 2011-03-01 22:59:21 följande:
    Den statistiken baseras på att tidigare bernadottes blivit gravida runt 20, inte runt 35 års ålder. Tror vi snarare får räkna med år och inte månader gällande en tronarvinge.

Enligt initierade källor (och som framgår i pressen) är inte minst Silvia galen i barn, så inte kommer  de acceptera att bli utan knoddar ifrån Vickans sida. de kommer försöka med allt och visst har det tidigare varit tronarvingeskris, det var för övrigt så Jean baptiste bernadotte kom in i bilden importerades som bekant ifrån Frankrike), men det var kris då. Knappast ett scenario man önskar.
    Ja, precis. Dessutom kan det knappast ens räknas som statistik då det är baserat på så pass få personer. Men lite roligt ändå.
  • Kokomo
    Juli2010 skrev 2011-04-16 22:19:18 följande:
    Hon ser ju inte ut att vara så långt gången som hon borde vara om hon var gravid redan på Nobelmiddagen. Fyra månader senare borde det väl vara en liiiten mage, i alla fall om hon var helt nygravid då och absolut om hon var i tredje månaden då som någon påstod. Bild från veckan i alla fall: svenskdam.se/wp-content/gallery/kungamiddag-a...

Samtidigt kan hon enligt Se & Hör inte dölja baby-magen längre, och hon ser onekligen gravid ut på deras omslag.  Någonstans är det något som inte stämmer.
    Tycker inte hon ser ett dugg gravid ut.
    Men jag vill gärna höra vad de i tråden som ansåg sig kunna "se i ögonen" om någon var gravid med en särskild lyster etc etc har att säga. Hehehe.
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!