Kronprinsessan GRAVID!!!
Ljusna, varför skulle V inte dricka vin om de bara är i stadiet "försöker få barn"? Och hur vet alla det?
Ljusna, varför skulle V inte dricka vin om de bara är i stadiet "försöker få barn"? Och hur vet alla det?
Ljusna, nej, det är verkligen inte självklart att man gör så. Jag själv och många med mig nyttjar alkohol fram till dess att vi fått plus på stickan.
Jag tror inte att jag förstod ett svatt av vad du just skrev Sven Erik Johansson.  

Ljusna, tro har vl inget med saken att göra  
 .
Kanske har MosterYster rätt (förbannat också!) i det hon skriver om att alla skulle rasa över att hon förde ett vinglas till munnen, men själv tycker jag ju att det är fånigt.
Ljusna, jag skojade bara. Jag förstod vad du menade  
 .
MosterYster, dra nåt gammal glitter över dig!  

Lavish, jo men förklaringen var för krånglig för mig  ![]()
Men förlåt min skruttiga stavning! Mitt tangentbord är kasst och vissa bokstäver vill inte fastna.
Haha, jag syftar till ett inlägg du gjorde för lääänge sen där du skrev att din man sagt att "allt glitter lockar dig bortom all sans". Tycker det var så roligt!
Härligt moster!
Fredagsskål!!!  

Nu du Puss, NU är det sant!!
mosterYster, ja Puss var ju liksom före sin tid med den här nyheten!  

Jag vill inte vara sån, men detta är ingen namntråd.
S E J, ja det har du rätt i, kör på med namnen!  
  Jag är för Oscar då det är ett mycket fint namn.
Precis köpt mig en Svensk Damtidning Puss. Ska gotta mig i gravidbilder nu. Tycker att Vickan har den där "maternal glow´en" man alltid pratar om.  ![]()