Inlägg från: Tezz i |Visa alla inlägg
  • Tezz i

Kronprinsessan GRAVID!!!

Här och nu skrev 2010-12-12 23:18:55 följande:
    Tror inte jag i ett sånt fall.
    Alla får ju tro vad de vill
  • Tezz i
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 23:19:55 följande:
    Om kronprinsessan själv haft påvisade fertilitetsproblem, hade hon inte fått gifta sig alls?
    Inte enligt här och nu
  • Tezz i
    Villimey skrev 2010-12-12 23:23:16 följande:
    Även C-P och Madde och deras barn skulle vad jag vet kunna ärva tronen om alla före dem gick bort.
    Kungen kanske fick mängdrabatt för spermiekontroll om han skickade dit Daniel och Jonas tillsammans
    Fast nu är ju inte Jonas aktuell längre så det besöket var bara onödigt, om de nu inte blir tillsammans igen
  • Tezz i
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 23:24:16 följande:
    Ah. så det var kanske därför Maddes förlovning sprack???
    Otroheten var nog bara en ridå för hans verkligen icke existerade spermieproduktion
  • Tezz i
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 23:27:24 följande:
    Den verkar ju vara existerande om man får tro ryktena om att han gjort en annan tjej på smällen ;) men de var kanske färre än kungens, typ
    Äsch det där var bara ett rykte Jag menar hade han haft bra spermier så hade ju förlovningen inte spruckit
  • Tezz i
    hernameispekka skrev 2010-12-12 23:28:19 följande:
    Menar mer eftersom det redan är "kört" så spelar det ju ingen roll om hon är gift eller ogift vilket gör att hon rimligtvis borde få gifta sig. Men om det är killen det är fel på så är det ju lättare att fixa. Man byter bara ut killen
    Fast om hon inte kan få barn så spelar det ju ingen roll om killen kan få det, blir ju inga barn ändå...
  • Tezz i
    Här och nu skrev 2010-12-12 23:33:40 följande:
    Ja, innan dess var de ju inte ett par officiellt.
    Jo de var de.
  • Tezz i
    Ferrari72 skrev 2010-12-13 07:44:09 följande:
    Klart hon är på tjocken. Det var ju därför hon var tvungen att gifta sej med Daniel. Annars skulle det se illa ut i den fina kungafamiljen.
    Du tror inte hon hade skippat vinet och alkoholen på sitt bröllopp samt att det hade syns rätt mycket nu om hon var gravid innan giftemålet??
  • Tezz i
    JaneDoe10 skrev 2010-12-13 09:22:48 följande:
    Hon tackade inte nej till vin. Hon tackade nej till mer vin.
    Hon drack inte det vinet hon hade i glaset. Så jo hon tackade nej till vin.
  • Tezz i
    MrsCD skrev 2010-12-13 13:10:51 följande:

Någon som jag tycker talar för en graviditet är om man tittar på hovets hemsida och tittar i deras kalender: I december och januari är vickan och daniel med på grejer, men ju längre tiden går så är de inte med längre.

Du har inte hört talas om smekmånaden? Missat nåt eller?
  • Tezz i
    sugarrush skrev 2010-12-13 14:29:08 följande:
    Smekmånaden var ju i juli väl? Ifall hon blivit gravid redan då hade hon ju varit i typ vecka 24 eller nåt nu och det hade förmodligen varit officiellt för länge sedan.
    Smekmånaden vara ändå till september om jag inte minns fel.
  • Tezz i
    MrsCD skrev 2010-12-13 15:22:56 följande:
     Den har de väl redan haft?
    Ja?
  • Tezz i
    MelindaBjörk skrev 2010-12-13 16:28:47 följande:
    kika in bilden på kronprinsessan här ;) jag tror hon har bäbis i magen ^^,
    www.mellie.se/2010/12/kronprinsessan-gravid-k...
    Det ser ut som en liten mage just på den bilden men kollar man andra bilder så ser man ingenting. Kan faktiskt vara så att det bara är luft under klänningen...
  • Tezz i
    MelindaBjörk skrev 2010-12-13 16:33:50 följande:
    tror jag inte ;) sett flera bilder med liten kula på ^^,
    Jag har bara sett den bilden, inga andra bilder varken från nobel eller tidigare.
  • Tezz i
    MelindaBjörk skrev 2010-12-13 16:37:19 följande:
    jag har iaf sett flera :) finns många fotografer.. googla så ser du ;)
    Hittar bara den bilden. Bilden kvällen före har hon inte alls någon mage.
  • Tezz i

Bilden från finland sysnt det ingenting och från nobell kan det lika gärna vara luft under klänningen eftersom det är en sådan klännning. Dessutom kan hon ha gått upp i vikt (om hon har det) av naturliga orsaker.

Andra bilden från nobel ser det ut som hon lutar lite bakåt med ryggen...

• Tezz i

Men är hon gravid spå lär vi märka det i januari.

Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!