Inlägg från: AaronElina |Visa alla inlägg
  • AaronElina

Turkisk kille...

hej, jag har varit tillsammans med min kille som är från turkiet i 12 år. har en mycket god relation till många turkiska människor och till hans familj, som jag känner väl och har varit i turkiet många ggr samt besökt släktingarna där.   min uppfattning till det  hela är  nu ska jag inte dra alla över samma kant men MÅNGA vill gifta bort sina söner till europa! det är där pengarna finns, dom kan jobba io skicka till sina föräldra. där föe är killarna mycket angelägna om att gifta sig, om det nu är med en redan turkisk tjej som finns i ex sverige så är det ett stort plus, annars en västerlänning.   släktingarna har frågat mig om jag har kompisar kollegor som viill gifta sig för en hög slant ofta mellan 200-300tusen kr. jag har givetvis alltid sagt nej eftersom det är mycket jobb och känns helt fel att "gifta sig för papper".   många jag hört om har "importerat" sin kärlek dom träffat på en solstol i alanya gör slut efter nåt år  (då han skapat sig egna kontakter i landet) och kan leva vidare på egen hand!! din kille kanske va ärlig o ville känslorna tog slut..   annars kanske han är eller ska gifta sig i turkiet

lycka till :D

Svar på tråden Turkisk kille...