• fipa2

blubbar i ansiktet, varför kallas de för vårtor?

alltså såndärna stora blubbar eller hudgrejer som lite ser ut som överdrivet stora födelsemärken, såna som står ut. varför kallas det för vårta? en vårta är ju nåt helt annat.

efter att under mina 21 levnadsår ofta sett på nyheterna har jag kommit fram til att ryska kvinnor nästan alltid har såna. betydligt oftare än andra människor iallafall. vad beror det på?

• Svar på tråden blubbar i ansiktet, varför kallas de för vårtor?
  • fipa2

inte fläckar utan stora utstående runda

• fipa2

jag hade alltid tidigare undrat varför man sa att häxor har vårtor på näsan, för i alla filmer med fula hgäxor hade de just såndärna utväxter och inte några vanliga vårtor! det var inte förrän förra veckan jag fick lära mig att det är just dessa blubbar som kallas vårtor. känner mig lurad.

• fipa2

nä precis, henrik. jag såg ett program om gisslandramat i beslan nyss, och de intervjuade en kvinna som såg helt normal ut när man såg henne i profil, sen vände hon ansiktet mot kameran och jag höll på att skrika till, för hon hade typ 4 st jätte stora sådana i ansiktet. hur svårt är det att operera bort det? mpste ju vara värre att leva med det...

• fipa2

men sluuutaaa!! fy fan jag har sånt obehag för sånt, nu kommer jag inte kunna äta på flera dagar

• fipa2

ja men det är väl ingen nyhet för nån att jag är ytlig?

• fipa2

liiza, ja det var det jag tänkte, det är så konstigt att desa utväxter kallas för vårtor..

usch måste vara jätte jobbigt att ha såna.

• fipa2

det är knölar av fett... antar jag

• fipa2

usch vilka äckliga namn... MJÄLLVÅRTA

Svar på tråden blubbar i ansiktet, varför kallas de för vårtor?