blubbar i ansiktet, varför kallas de för vårtor?
Bra fråga
Tycker nog inte heller de passar under vårta men vad är det då?
En körtel kanske som har vuxit sig lite stor?
Bra fråga
Tycker nog inte heller de passar under vårta men vad är det då?
En körtel kanske som har vuxit sig lite stor?
Man har lokalbedövning på dem med, sedan fram med skalpellen och ett litet snitt
Hårsäckarna följer nog med tror jag de sitter ju inte så djupt, beror ju på hur stor vårtan är
Hade jag haft en synlig i ansiktet så hade den varit borta lika fort som jag kunnat säga vårta bort
En fettknöl är en knöl med fett i blir en hård boll som man kan operera ut.
Har själv gjort det i armen när jag var runt 9-10 tror jag att jag var.
har inget med att göra att man är tjock Var jätte smal när jag var yngre och för 6 år sedan.-D
Nu har jag en till som jag ska ta bort för jag får domningar i händerna för den trycker på en närv. Bläääää!.
Gabish> Rev bort? Då måste de har stått långt ut. För de jag har /haft går innåt. Vist att de buktar ut men riva bort, huuuu aj säger jag bara. den sitter ju fast i massa trådar och annat gojs.
Henrik> Amma på vårtan Föhoppningsvis så fanns där ingen mjölk
fipa2> Därför ska man ha ätit innan man startar en tråd om äckligheter
Tur man är lite van, har nog sätt det mästa då man jobbar med äldre
Inget förvånar mig, vi hade en man som hade en cancerknuta vid nasan som var stor som en tia i omkretsen och stog ut ganska så mycket.
Hahaha, trodde inte jag heller innan
Men man vänjer sig, ska inte säga vad man snackar om vid frukostbordet som ingenting
Nä efter mammaledigheten blir det slut med äldre då blir det ut på sjukhuset.
Men varför bli arg? Läser man vad alla har skrivit att det är äckligt så kan man ju tänka sig att det är det och slippa gå in
Eller är det för de inte är så fina?
Inte folket allafall
Hm, märkt nu att man kan tolka min mening lite hur man vill,haha. Var ju inte meningen.
JKag menar alltså att leverfläckarna är äckliga inte folket
Ja jag är en av dem
Har jätte svårt med skrivningen och annat fast jag fick hjälp i skolan.
Inte det roligaste men vad gör man?
Jag förstod att det inte var riktagt till mig men kände för att skriva det
Ja det är synd att man tar till en sådan slang. Ofta har jag svårt att läsa när det står så också, så det är ju lätt hänt man läser lite fel i bland
Men det värsta jag vet som är värre än skrivningen det är när en människa som är helsvensk bryter. har ahft många kompisar som gjort det, fattar inte meningen med det.
Sorry fipa att det blev lite ot i din tråd