• Flickanx2

Boobs, boobies...I`m awesome of your...

Ser ett program på teve om bröst...Hur se du på dina och är du avundsjuk på andra. Skulle du vilja göra om dem? Hur? Har storleken betydelse? Eller är det viktigare formen är? Spekulera på mina vänner... Gillar du dina booobs?

128
  • Svar på tråden Boobs, boobies...I`m awesome of your...
  • HASP

ehm.. måste bara säga att awesome inte betyder avundsjuk.

• Lindreas

För att svara på frågan - jag gillar mina bröst! De är inte så stora, och just nu, när jag är på gränsen till att sluta amma, så känns de inte så spänstiga längre liksom... Maken tycker inte det är någon skillnad, jag upplever dem som mjukare. Men å andra sidan kommer jag knappt ihåg hur de var innan jag blev gravid heller.

Jag vill inte göra om dem, även om de få bristningar jag har på dem inte är så snygga direkt. Men, de är mina. Visst kan jag vara lite avundsjuk på andras tuttar, särskilt när de kan få till en snygg urringning, men vaddå, min rumpa är oftast snyggare än de som har snygg urringning...

• Flickanx2

Ja, jag är också nöjd med mina. Trots tre amningar. Och jag kan ju inte säga att de ser ut som när de var som bäst...men de är mina och det är sådana de är liksom. Det går ju alltid att fixa till med bh och så. Antingen med inlägg eller att trycka ihop dem etc. När det kommer till sex så handlar det om helt andra saker...än om jag har världens snyggaste bröst el inte. Men det verkar som samhället i stort har blivit så fixerat vid just bröst. Nu verkar det ju helt normalt för unga tjejer att åka och operera dem. Men det är ju ett ingrepp... Jag fattar inte. Är det sååå viktigt???

128
  • Flickanx2

Det verkar som många vill ha större bröst. Men de tänker inte på ifall det är det bästa för dem eller om det är bra. Jag tycker mest synd om de tjejer som blir beviljade bröstförstoring...om det inte handlar om korrekta operationer såklart, där det är befogat.

128
  • kossilalli

Jag är nöjd med mina, efter två barn. De är inte stora, men de hänger inte heller Skulle aldrig operera dem för utseendets skull, eftersom man måste lära sig älska sig själv och hur man ser ut.

Svar på tråden Boobs, boobies...I`m awesome of your...