• frökenelisabeth

aaargh - magsjuk o uttråkad - nån som har en bra vits på lager till att muntra upp en stackars sjukling? :-)

Ja som rubriken antyder - jag ligger här och tycker vansinnigt synd om mig själv...... Kom med din bästa vits så kan vi dela med oss av några bra garv...

ok, jag börjar: vad kallar man Jehovas vittnen i Kina? 

• Svar på tråden aaargh - magsjuk o uttråkad - nån som har en bra vits på lager till att muntra upp en stackars sjukling? :-)
  • frökenelisabeth
    Syster Frida skrev 2010-12-13 08:15:43 följande:
    Ingen bra vits men däremot en najs bild från min blogg (som du ju f.ö kan roa dig med att läsa när du är sjuk):

AAAAAAAAHHH! fyyyy den var taskig!! * springer ut o kräks*
  • Syster Frida
    frökenelisabeth skrev 2010-12-13 08:18:44 följande:
    AAAAAAAAHHH! fyyyy den var taskig!! * springer ut o kräks*
    Det är bra! Ut med skiter bara!Cool
  • Mandel

Själv går jag bara och väntar på att bli magsjuk då yngsta sonen var dålig igår. Det bubblar och pyser i magen, och mår jag inte lite illa? Hatar att bara gå och vänta och så kanske det inte ens blir något av det!

Den här tycker jag är lite kul:

www.snabbstart.com/film/9d7f8f0be8

Jaha och varför vill den inte bli en länk för då? Men du kan säkert kopier och klistra in den

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • frökenelisabeth
    Mandel skrev 2010-12-13 08:50:01 följande:
    Själv går jag bara och väntar på att bli magsjuk då yngsta sonen var dålig igår. Det bubblar och pyser i magen, och mår jag inte lite illa? Hatar att bara gå och vänta och så kanske det inte ens blir något av det!

Den här tycker jag är lite kul:

www.snabbstart.com/film/9d7f8f0be8

Jaha och varför vill den inte bli en länk för då? Men du kan säkert kopier och klistra in den

Haha, ja där fick man sig ett gott skratt. Hoppas du klarar dig från smittan. Jag mår inte så illa längre tack och lov, men har väldigt ont i magen. Får se om jag vågar äta något senare idag.....
Svar på tråden aaargh - magsjuk o uttråkad - nån som har en bra vits på lager till att muntra upp en stackars sjukling? :-)