Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Kramiiis vänner

En kram från en gammal bekant som bytt namn. Messa om du vill!

• Jag är bara jag
    kramiiis skrev 2011-04-04 13:17:40 följande:
    kramelikramikram på alla söta

på fredag åker jag till turkland och möter upp sambon i istanbul för en kort weekend, hem söndag igen. Kostar alldeles för mycket för mig och min a-kassa, men gäller ju att passa på när man kan... och sambon ändå är i turkland.

Härligt! Glad  Lite avis,men med sol och 11 grader här så duger det ändå. Flört
  • Jag är bara jag

Skickar en stor KRAM! Svåra beslut,vi har ju såna själv att fatta och har dragit på det i över ett år! Så jag fattar att ni inget bestämt förrän nu. Jag tror han är rädd och det kommer ut som ilska. Borde inte gå ut över dig,men det gör det här hemma ibland också tyvärr. En dag i taget-ett steg i taget. Annars orkar man inte.

• Jag är bara jag
    kramiiis skrev 2011-07-01 19:14:50 följande:
    Jag måste nog ta å förklara vilka mängder blod som kommer (för visa känns lite väl taskigt ) för att sambon möjligen ska förstå hur trött och slut jag är. Jag är så matt och har sån huvudvärk att det finns inte och så får jag höra allting jag inte gör och "när ska jag få nån avlastning".

Jag är bara jag: kraaaaaaam
    En binda i nyllet kanske skulle få tyst på karln även om metoden är väl drastisk?
    Men seriöst,har du tillräckligt med järn då?
  • Jag är bara jag

Stor kram från mig och hoppas det kommer gå jättebra på nya jobbet! Glad
    Här är det saker på g snart,men det tar vi privat.

• Jag är bara jag

Inte är du glömd inte! Glad Och less är även jag. Officiellt inne på 6.e året.. Det suger! Läste ett inlägg idag om en som beklagade sig att hon inte blev gravid med sjätte! barnet!! Skrikandes Fatta alltså att hon hade mage beklaga sig!

Hur eller hur... Jobba inte för mycket nu även om du trivs på jobbet! Du måste ta hand om dig vettu. Blivande bebben som ska ha dig som mamma vill ha en pigg mamma! Glad

Stooooor kram!

Svar på tråden Kramiiis vänner