Inlägg från: Mirakelbarn |Visa alla inlägg
  • Mirakelbarn

Kramiiis vänner

Kram på alla hjärtansdag kära kramiiis!!! Jag är på skidsemester i Idre o ändå kom mannen med present idag, är det inte sött?? Han hade varit i sport butiken o köpt en mysisoverall till mig Hoppas du blir uppvaktad i kväll, kraaammm

• Mirakelbarn

Det är ju tråkigt när de glömmer el inte bryr sig men detta med alla bemärkelsedagar är ju bara till för att öka butikernas försäljning igentligen tycker att det bästa är när de kommer med present el blommor när man minst anar det.

• Mirakelbarn

Då får du en alldeles extra stor o varm kram från mig idag!! Så härligt när solen äntligen har hittat ut från allt det grå, man blir allt lite vårkänslig tycker jag. Kanske skulle testa ett vårskrik men då kommer väl grannarna ringa psyket eller nåt kramelili kramkram

• Mirakelbarn

miism: Förstår att ni vill hem nu, 7 månader är en lång tid hemifrån. Jag hoppas också att vädret är bättre tills ni kommer hem.

Skickar massa helg kramar till alla men några extra till kramiiis eftersom det är din tråd )

Krrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm 

• Mirakelbarn

Tittar in o kramas lite på morgonkvisten innan allvaret på jobbet börjar Ha en underbar dag!! Puss

• Mirakelbarn

Kramiis jag önskar såå att du ska få ett plus nu och att du ska få din efterlängtade bebis. Livet är verkligen orättvist! Styrke kramar i massor

• Mirakelbarn

Kramar om dig igen, hoppas sambon tar det bra och att ni kan göra en adoption om ni vill göra det! Styrka till dig!!

• Mirakelbarn

Massa kramar till dig, ledsen att jag är så dålig på att skriva men jag tänker på dig ofta. Kraaaam

• Mirakelbarn

Kramiis: vad glad jag blir när du verkar ha det bra på ditt jobb, sug nu åt dig alla komplimanger o njut av att du är så bra JA, det är dags snart för mig så på lördag är min BF. Jag önskar såå att du nu kunde få ta över min graviditet när min bebbe ska titta ut. Detta vore min önskan kära vän. Puss o kram

• Mirakelbarn

Hej gosse kramiis! Vill bara skicka en kram, är så dålig på att vara här inne men tänker på dig ofta. Hur går det på jobbet, du jobbar väl inte ihjäl dig?? Puss o kram

Svar på tråden Kramiiis vänner