kramiiis skrev 2011-08-20 11:06:54 följande:
Hej förlåt att jag inte skriver särskilt mycke här inne. Men jag har ingen plan för framtiden öht vet ju fan inte ens om jag äri ett förhållande eller singel i framtiden. Så
svårt att bry sig om att ens försöka hitta kraft eller lust till att bilda familj. Istället siktar jag på att jobba hårt. Smart nä kanske inte men det verkar ju va det enda som betyder ngt för folk jag har i min närhet. Att jag är headhuntad, omtyckt av chefen och en vd som tror stort om mig det spelar ingen roll så länge jag inte har en ännu bättre lön och ännu bättre tjänat osv.
Dessutom så verkar det som att klimakteriet har kommit nu. Mensen beter sig något extremt konstigt och humöret svajar mer än vanligt, svettas och har vallningar. Mensen har senaste gångerna börjat med småblödningar i 7-10 dagar för att sedan à superiklig 5-7 dagar och sen uppehåll i 2 veckor innan det börjar igen vilket är ett tydligt tecken på att det inte bildas ngn östrogen vid tidpunkten för ÄL och det är så klimakteriet börjar. Och även om jag vetat om det så är det svårt att ta till sig när ens största längtan fortfarande är ett alldeles EGET barn och det kommer ju då aldrig att hända.
Jag har inte berättat fetta för sambon för jag vet inte om jag får stöttning eller bara ännu mer skuld.
Varför ska din sambo ge dig skulden för att din kropp krånglar??? Det kan ju inte du rå för o du vill ju inget annat än att få barn.
Klart att de blir slitningar i förhållandet när de bara jävlas, men ja hoppas du kan få stöd av din sambo. För det behöver du!! KRAMAR
Men kul att de funkar på jobbet, hoppas det får dig o tänka på annat ett tag så du får läka . O sen orkar ta tag i hur ni ska göra i framtiden, Adoption..... Håller tummarna att de ska gå bra för dig!!! Kram igen ....