Inlägg från: budde1 |Visa alla inlägg
  • budde1

Kramiiis vänner

Grattis till jobbet! Jag visste inte att du hade fått det, vad var de för nått? Kram

• budde1
    Vädur 78 skrev 2011-06-15 19:29:39 följande:
    Jag har bara med varit en gång på Ullared och sa då: en gång och aldrig mer. Men nu har jag varit lite sugen på att åka, men gillar ju inte alls när det är för mycket folk så får se....

Kram söta kramiiis och alla andra  
    Jag BARA älskar Ullared!!!! Bästa stället E som julafton när man e där!!!!
  • budde1
    Vädur 78 skrev 2011-06-21 21:13:11 följande:
    Känns ju som höst nu Vill ha sol och värme igen!!
    Ja vad fan händer me vädret Regn o regn.....
  • budde1
    kramiiis skrev 2011-06-22 15:31:58 följande:
    Kram på er!

Nä ingen full rulle alls. Men jag har varit ruvare senaste två veckorna men testade minus idag. Så nu är det nog dags å ge upp detta att bli gravid....
    Jag visste inte att du ruvade.......Nej vad tråkigt!!!!!  Massor med kramar Hjärta
  • budde1
    kramiiis skrev 2011-06-30 12:49:21 följande:
    Blöder som ett vattenfall... Bindan hinner inte "ta upp" det så ligger lixom som en sjö... Bästa lösningen är att sitta på toa konstant (bokstavligt talat). Men kul liv... Sen känns det när klumparna kommer och de är flera centimeter långs

Sorry för otrevliga detaljer men dessa blödningar gör nog att jag inte går igenom fler behandlingar jag fungerar knte normalt när det är såhär kan inte jobba, kan inte sova för då blöder jag igenom....

Känner fasen för att operera bort min ändå odugliga livmoder... Typ...

Inte blir det bättre av att man smälter bort både inne och ute.

Yey vad positiv jag är...
    Nej vad jobbigt! Kan du inte ta cyklo-f för att lindra blödningen? Jag har tagit de för många år sen o de hjälpte på direkten. Ja usch det e skitjobbigt att ha de såhär. KRAMAR Hjärta
  • budde1
    kramiiis skrev 2011-07-01 16:12:26 följande:
    Budde jag tar cyklof men det hjälper knappt Kram!
    När de inte hjälpte på mig efter en op, så fick ja tre-dubbla dosen. Till slut funkade de...men dyrt blev det.... Hoppas de hjälper. KRAMAR
  • budde1
    kramiiis skrev 2011-08-20 11:06:54 följande:
    Hej förlåt att jag inte skriver särskilt mycke här inne. Men jag har ingen plan för framtiden öht vet ju fan inte ens om jag äri ett förhållande eller singel i framtiden. Så
    svårt att bry sig om att ens försöka hitta kraft eller lust till att bilda familj. Istället siktar jag på att jobba hårt. Smart nä kanske inte men det verkar ju va det enda som betyder ngt för folk jag har i min närhet. Att jag är headhuntad, omtyckt av chefen och en vd som tror stort om mig det spelar ingen roll så länge jag inte har en ännu bättre lön och ännu bättre tjänat osv.

Dessutom så verkar det som att klimakteriet har kommit nu. Mensen beter sig något extremt konstigt och humöret svajar mer än vanligt, svettas och har vallningar. Mensen har senaste gångerna börjat med småblödningar i 7-10 dagar för att sedan à superiklig 5-7 dagar och sen uppehåll i 2 veckor innan det börjar igen vilket är ett tydligt tecken på att det inte bildas ngn östrogen vid tidpunkten för ÄL och det är så klimakteriet börjar. Och även om jag vetat om det så är det svårt att ta till sig när ens största längtan fortfarande är ett alldeles EGET barn och det kommer ju då aldrig att hända.

Jag har inte berättat fetta för sambon för jag vet inte om jag får stöttning eller bara ännu mer skuld.
    Varför ska din sambo ge dig skulden för att din kropp krånglar??? Det kan ju inte du rå för o du vill ju inget annat än att få barn.
    Klart att de blir slitningar i förhållandet när de bara jävlas, men ja hoppas du kan få stöd av din sambo. För det behöver du!! KRAMAR

Men  kul att de funkar på jobbet, hoppas det får dig o tänka på annat ett tag så du får läka . O sen orkar ta tag i hur ni ska göra i framtiden, Adoption..... Håller tummarna att de ska gå bra för dig!!! Kram igen ....
  • budde1
    kramiiis skrev 2011-09-02 16:11:06 följande:
    Kram på er! Härligt att det iaf finns några som inte glömt bort mig helt....Börjar bli trött på att vara den som ska ta kontakt med folk så kallade vänner, nåja.

Budde och toksnippa nä jag borde väl
    Inte få skulden men det är väl lätt att lägga den på mig då jag är den felande faktorn i det hela.

Tyvärr vill inte eller snarare vägrar sambon gå å prata så kommer ju ingenstans.

För tillfället verkar vi båda satsa på att jobba ihjäl oss fast på vArsitt håll då. Jag åker endast hem för katten skull annars hade jag nog jobbat hela kvällarna. Lätt sätt att fly men farligt i längden har ju redan kört den metoden förut och det gick ju åt pipan. Jaja skitsamma.

Annars känna det som att jag gett upp nu jag gör inte en enda grej för att försöka bli mamma. Jag lever i en förneklse-bubbla om
    Att jag skiter i barn. Och överallt pratar ju folk om det som att det är så lätt och man sk ju planera lämplig tidpunkt osv och jag sitter å skrattar för mig själv om hur korkade alla i ens närhet är. Och bestämmer mig nästan för att va helt oförstående om det visar sig att ngn har problem.

Typ återkomm när du gjort 10 Ivf eller äd då kan du få medömkan annars så får du klara dig själv.
    Usch vilken hemsk människa jag är nu.

Sen är jag ännu tröttare på klagande mammor, va fan skaffa man barn för om de bara är jobbiga? Ne ingen kan längre förvänta sig förståelse eller tröst från mig för det har jag ingen lust till längre. Tröttnat på att va deb stöttande personen men att sedan få bära på mitt hyffsat tunga liv själv.
    Men jag klarar mig...

Så färdigöst ur min mun.
    Hade bra alla!

/totalt less kramiiis
    Förstår hur du mår!!! O hpppas så att du ska få må bättre. Massa Kramar
  • budde1

Mysigt o vara nykär Hoppas att separationen går bra o smidigt. KRAMAR!!!!

• budde1
    kramiiis skrev 2011-12-31 22:32:57 följande:
    Gott nytt år alla Sötisar!
    Stora kramar från kramiiis
    Hur går de me nya killen ? nyfiken!!! Hoppas 2012 blir ett kanon år för dig Kram
Svar på tråden Kramiiis vänner