kramiiis skrev 2011-05-03 16:03:56 följande:
Har igår och idag delat ut avhandlingen på avdelningen och alla seniora forskare har sagt hur imponerade de är att jag gjort klart det och att min chef tydligen är både nöjd och imponerad och tydligen är min avhandling väldigt bra skriven
Har fått höra så mycket positivt att jag har svårt att få in det och nästan börjar gråta när jag pratar med dem

jag kommer sakna de seniora forskarna mycke! Har fått otroligt med stöd och pepp av dem både när jag mådde som sämst och nu
Synd att min chef inte är lika frikostig med beröm men det är hans personlighet får väl vänta på hans tal på festen istället.
Var på intervju idag oxå och det kändes bra så får väl se hur det går nu. Orkar dock inte va spänd inför det.
Skrippo: saknar dig med söt! Jodå det är hyffsat för tillfället. Men ibland åker jag ner i skorna...
Stor kram! Tänker på dig!
Miism: fler samtal kommer! Jag lovar
Kram på er alla!
kramiiis skrev 2011-05-03 18:48:49 följande:
Yey de ringde från företaget nyss, en tredje intervju på torsdag med beteendepsykolog ngn som varit med om det??
Känns ju rätt lovande hitills!
Men det låter ju KANON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

. Du har ju gjort ett kanonjobb trots att du mått så fruktransvärt dåligt. Det är ju det jag alltid har sagt. Du är stark

!!!! Lycka till på intervjun! Kramar