Kramiiis vänner
Tack söta Mammiz!
Vad bra att de kollade alla så din man blev kollad. Ingen aning om de har rutin kontroller på hans jobb.
Tänkte va lite mysig förut efter jag duschat men hans respons var jag tittar på tv. Oki bra sluta då tjata att jag aldrig tar initiativ till sex eftersom du aldrig ger nån respons när jag försöker.... Gaaaah.
Sen gick jag ner å fixa med tvätten istället och då börjar han skrika att diskmaskin låter konstigt så går upp och fixar den och får då höra att jag är slarvig osv och att han inte tänker röra en grej till. Nä gör inte det då jävla surpuppa.
Så nu har jag nog bestämt mig för att ta antidepp utan att säga ngt till honom då han inte tycker jag ska ta sånt och inte borde må så dåligt och att han faktiskt mår sämre än jag och andra sjukskrivna vänner nånsin gjort. Så bra då art du skiter i att göra ngt om du nu mår så dåligt. Sluta va så jävla macho hela tiden.
Har nu tagit hög dos insomningstablett och hoppas på att den slår till rejält som den gör ibland... Har blivit konstig av dem förut så kan han få undra lite.
Fan tårarna bara rinner