Kramiiis vänner

Hjälp, var ivär och gjorde impulsköp av gardiner och stänger idag... Jag har 5 st fönster som dessa skall sitta på i samma rum (ganska så stort) Tror ni det blir för mkt?? Ska jag använda diskretare gardiner? Har så fruktansvärt dålig känsla för sånt här.. Väggar och inredning är ganska ljus typ beige/sand aktig som tapeten... Har 3 dagar på mig om jag vill lämna tillbax det.. Men fyyyyyy vad dyra gardiner är!!!! Hade inte någon koll på det alls, är inte så pysslig av mig Har ju bott här i 5 år nu utan gardiner ha ha.....
Ja Kramiiis, önskar jag kunde leja bort det till någon som kan sin sak... suck! Svårt när allt e så neutralt och man skall få liten färgklick på det.. Får väl se vad sambon säger när han kommer hem..
Håller med om att mattor är jättesvårt, därför har vi inga ....
Låter bra att du ska va ledig lite, det kan du behöva! Kram
fn oxå! välte ut hela kaffe koppen på tanjentbordet... får se om det blir några sviter efter det.... Första gången det hänt iaf! GRR...
Fick tid 12 januari hos nästa gyn
var en väldigt trevlig barnmorska jag pratade med iaf!
Kramiiis, många varma kramar till dig i vinterrusket!!
Kramiiis, vad bra att du får dina mediciner och dubbelt kladd Det skall säkert göra susen skall du se!
Kramar!
kram sötnosar
känns inte helt rätt att smutskasta honom hela tiden egentligen.
han mår ju själv skit, jag har full förståelse för att man då blir en mer eller mindre idiot i vissa tillfällen. ok igår borde jag ringt elektriker, visst...det är sant.
jag önskar bara att vi båda kunde få må bra och få finnas för varandra istället.
vi får väl se, jag ska försöka bättra mig på städning, tvätt och matlagning... jag lagar aldrig mat och det är lyx.
jaja.
nu har jag mensvärk och mår sjukt illa, inge kul med mens och magsjuka samtidigt. men what to do.
är på jobbet oxå, yey va kul, precis haft möte med chefen och vi är som vanligt inte på samma nivå. jag vill bara att allt ska sluta strula
fick iaf hem min lilla kisse igår, gud så goooosigt. dock sov han under husses täcker hela natten blir extra mycket mattegos när jag kommer hem idag
nähä, dags att göra det chefen vill att jag ska göra.
bläk.