Kramiiis vänner

Man behandlar inte sin drottning så!

Massa

/Hanna
kram på dig tröttmössan

lillaJJ skriver så klokt.
Håller med.
Kramiiis - vad vill DU? Sluta upp att ta skit och tycka att du ska ändra på dig, du har ju inte gjort annat än försökt hela tiden jag har känt dig... älskade vännen.... 2011 ska bli ditt år ju... tänk vad många du har här i tråden som är beredda att hjälpa dig... t o m plats för dig o katten... kanske DU ska ta och sticka så sambon fattar att du inte tar fler hot... nästa gång han säger det så säger du Ok och tar kisse med dig till FruH... så kanske han förstår att NU RÄCKER DET. idiot kan han vara själv. skulle ALDRIG säga det till någon jag älskar så mycket som jag älskar min make. Kan visst bli arg på honom men ALDRIG kalla honom nåt sånt.
Det är verbal abuse.
Var rädd om dig Kramiiis... pussar dig o kramar dig o mina kissar hälsar till din kisse
Hoppas: se till att krama om Kramiiis från mig när ni träffas IRL
kram kram
kikar bara in o skickar KRAMIIISKRAMAR ♥ hoppas verklgien att du har en bra helg o att sambon är SNÄLL
pusspuss
kul att träffa kollegor o kunder som hade saknat mig
men rätt slitigt,stressigt och snurrigt... hoppas på att morgondagen går liiite lättare
kom ju faktiskt ihåg rätt mycket men en del som var helt nytt.
Men man kan VISST lära gamla hundar att sitta
Krya på dig kramiiiis-gumman...♥
åh,avundsjuk Nevadita som inte fått semla på många dagar....
KRAAAAM
miism,
vilka underbara bilder
jag tål inte värme så bra men jag blir väääldans sugen på en tripp till Afrika nu
kramiiis,
åh ja, boka en spa-helg! Och en resa till miism, OCH en Skåne-tripp, vill ju också träffa dig
ha en fin kväll!
kram från lilla tjocka mig (glufsat raggmunkar och svärfars köttbullar...
)
...ifall både lillaJJ,miism och jag finns i SKåne snart så KOMMER DU HIT KRAMIIIS
...att hamna utanför bland sina vänner när livet förändras - här är en till ...
de bästa vännerna har jag på Familjeliv numera synd att de flesta är långt bort i verkligheten. Men alltid nära på mobilen eller datorn
2011 är ett Kramiiis-år.
Håller med ovan inlägg att kullerbyttor och omstarter kan vara bra, även om de är läskiga när de händer.
Än är det bara januari, mycket hinner hända. Och det ska vara positiva förändringar
Kram till alla i tråden, men den största till Kramiiis såklart